Bezoek!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu Bezoek!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

Bezoek!!

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

03 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Gisteren was Karin in New York, mijn harts vriendin uit NL. Het was zo leuk en vreemd om haar te zien. Vreemd omdat we allebei in NY zijn. Ik zou haar ontmoeten in het hotel en toen ik aankwam had ze net ingecheckt, dus we konden elkaar meteen in de armen vliegen.
Na een rondje en een bezoek bij Duane(drogist) zijn we gezellig gaan eten. We hadden het niet laat gemaakt, omdat we allebei best moe waren. Vanochtend wel weer samen ontbeten en nog wat door de stad gelopen. Het hotel waar Kaat slaapt ligt aan 32 str. Ik kan me nu voorstellen waarom ze het daar niet leuk vind. Het is erg heel erg druk. Veel toeristen die niet weten waar ze naartoe moeten. Er zijn daar ook de grote winkels zoals Macy en JC Penney. Ik ben blij dat ik hier boven aan de oostkant van NY zit. Niet druk, maar wel gezellig.
Helaas was Karin maar een keine 24 uur hier en moesten we na onze wandeling alweer afscheid van elkaar nemen.
Ik heb vandaag nog door Central Park gelopen. Dat is me trouwens ook een park....vreemd. Ik liep dus richting het zuiden, maar toen ik eindelijk weer een straat zag, zat ik aan de westkant van het park. Hmmmm. Ik heb dus ergens een afslag genomen of zo. Ik weet ook dat de paden niet recht lopen. Het was wel een verassing om aan de andere kant bij 92str te staan.
Na de wandeling een heerlijk ijsje op. En wie kom ik daar tegen op een bankje? Karen, mijn nicht.
Zo zie je maar. Ik ga kijken of de was klaar is. Die draait hier maar 30 minuten. Echt schoon wordt het allemaal niet, maar de geur is in ieder geval weg..haha.

  • 04 Augustus 2009 - 06:17

    BaGeLe:

    Wat gezellig! Jammer dat Kaatje niet langer kon blijven. Jullie habben zeker NY onzeker gemaakt.

    Wel mooi dat ze na afloop van je studie kwam.

    Nu wachten tot Louise komt en dan naar Boston. Een hele andere stad: ouder, meer Europees, lager (gebouwen), langzamer, rustiger. Daar zul je het zeker ook naar je zin hebben.

    Groetjes & liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Sabine

Actief sinds 11 Juli 2006
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 43989

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 23 Februari 2014

Hall in Tirol, Oostenrijk

28 Augustus 2012 - 30 September 2013

MALTA

02 Juli 2009 - 29 September 2009

Amerika

30 November -0001 - 29 Mei 2007

Mijn eerste reis

01 April 2002 - 01 September 2002

dat was Canada

28 November 2009 - 30 November -0001

PRAAG

Landen bezocht: