in het land van de Big Ben - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu in het land van de Big Ben - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

in het land van de Big Ben

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

09 September 2009 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hallo,

Na een korte reis van maar 6 uur ben ik in Londen aangekomen. Het was vroeg toen ik uitstapte op Gatwick. Rond kwart voor zes ging ik door de paspoort controle. Voor mij was het toen kwart voor 1. Ik had tijdens de vlucht niet geslapen, omdat ik helemaal niet moe was. Ik had twee films gezien aan boord. Star Trek en Wolverine. Het waren niet de beste films, maar wel films die ik had willen zien in de bios. Ben nu eigenlijk wel blij dat ik ze toen niet ben gaan kijken..haha.
Het eten was kip met rijst....hmmm. Niet zo. Ik had ook geen honger en dan smaakt het niet.
Hier in Londen met de metro naar Kilburn gegaan waar Helen woont. Ze is nog niet thuis, maar haar huisgenoot wel en we hebben al gezellig zitten kletsen.
Ik was 'even' gaan liggen....ahum, kwam bijna 4 uur later weer beneden. Je moet zo opassen als je overdag slaapt na een vlucht. Heel mijn schema is toch al door de war en dan is het een ramp als je 's avonds niet kan slapen.
Morgen ga ik de stad in. Heerlijk. Heb er zin in. Vandaag lekker rustig aan,wat rusten en op het net.
Gisteren was toch wel vreemd om na meer dan 2 maanden Amerika te verlaten. Ik heb het zo naar mijn zin gehad en heb zoveel leuke en interessante mensen leren kennen. Ik vond het zo speciaal deze keer. Heb er echt van genoten. En de steden waar ik geweest ben. Had niet gedacht dat ik die zo leuk zou vinden.Ik kijk nu uit naar het zoeken van een baan. Wil wat ik tijdens de cursus geleerd heb eindelijk in praktijk brengen. Ik hoop dat ik snel iets vind en dat ik dan weer kan zeggen...tot ziens...haha. Wie weet waar ik terecht kom als lerares Engels. Ik zit er nog steeds aan te denken om richting Oost Europa te gaan. Dat is voor de volgende weblog.

  • 09 September 2009 - 17:44

    BaGeLe:

    Hoi Bien.

    Sorry dat ik je rond 2.15 (jouw tijd) wakker belde.... maar het is zo-wie-zo beter dat je vandaag overdag niet te veel slaapt.
    Zorg dat je vanavond lekker moe bent en tot morgen kunt doorslapen. Morgen gewoon op tijd opstaan.

    Ik ken het fenomeen heel goed, zelf red ik het ook niet lang als ik 's ochtends vanuit USA of Canada terugkom. Ik moet dan ook eerst een paar plat (het is niet echt slapen meer een narkose), daarna gaat het weer.

    Lekker bijkomen en van Londen genieten.

    Groetjes & Liefs!

  • 09 September 2009 - 19:18

    Karin:

    Ola B
    Fijn he dat jet leg gevoel!!! Hoe lang blijf je op Het Eiland? Ik kom de 23e en ga de 29e weer terug naar tilburg. Veel plezier daar weer.
    Ik mis je wel hoor.
    Dikke kus ka


  • 09 September 2009 - 19:54

    Hannie:

    Nou eindelijk wat bijgelezen en fotoos gekeken. Door vakantie en andere bezigheden even niet alles meer gelezen. Maar als je nu een aantal verslagen achter elkaar leest, zie je pas hoeveel je hebt gedaan. Poeh zal zeker een geweldig gevoel geven. Toppie. Succes met het zoeken van een baan, maar dat zal zeker lukken. Het gaat je goed

  • 09 September 2009 - 20:00

    Aukje:

    Ook ik ben weer he-le-maal bijgelezen :D. Wat een geweldige tijd heb je gehad in The States Bientje! Maar dat had ik natuurlijk al wel verwacht haha. Hoe voelt het om weer aan deze kant van de oceaan te zijn? Begrijpelijk dat je nu enthousiast bent voor een nieuw avontuur.

    Succes met het vinden van een baan!

    Liefs Aukje
    Ps. Hier gaat alles ge-wel-dig! Al onwijs veel mensen in Amsterdam leren kennen en de studie is onwijs leuk/interessant :D. Zelfs misschien een kamer, i'm a happy camper!

  • 10 September 2009 - 05:49

    Anna:

    hai lieve bien, alweer terug in Europe, kan me wel voorstellen dat het weer even anders voelt dan in de USA! nu, met jouw papieren en ervaring kom je er wel hoor meid, geen zorgen daarover! dikke kus, ook van james en van onze kleine ben een bellenblaaskusje

  • 12 September 2009 - 12:17

    Janiek:

    Ha die Bien,

    Je bent al weer een stuk dichter bij.
    Ben heel benieuwd om je binnenkort weer in levende lijve te zien en te spreken.
    Geniet en tot snel

    Janiek

  • 16 September 2009 - 01:58

    Anna:

    welkom thuis meid, geniet maar lekker van je eigen bed en douche, voordat je weer naar bijv Oost-Europa vertrekt...! succes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sabine

Actief sinds 11 Juli 2006
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 44087

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 23 Februari 2014

Hall in Tirol, Oostenrijk

28 Augustus 2012 - 30 September 2013

MALTA

02 Juli 2009 - 29 September 2009

Amerika

30 November -0001 - 29 Mei 2007

Mijn eerste reis

01 April 2002 - 01 September 2002

dat was Canada

28 November 2009 - 30 November -0001

PRAAG

Landen bezocht: