CELTA - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu CELTA - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

CELTA

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

01 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Het zit erop. De Celta cursus is voorbij en ik heb het gehaald. Ik ben kapot..haha. Vooral vandaag, de dag na de Celta. Op de laatste dag, gisteren dus, moest ik nog les geven. Het ging goed en de leraar had me een goede evaluatie gegeven. Over het algemeen vond hij dat ik erg veel energie in de klas stak en dat ik de studenten meesleep in het les geven. Dit dus positief bedoeld..haha. Ik was er erg blij mee. Ik kijk nu uit naar een beetje rust, maar ga in de tussentijd al wel op zoek naar werk. Ik heb er echt zin in om te gaan les geven. Ik moet eerlijk zeggen dat ik al wel een idee heb waar ik wil ga lesgeven, maar omdat het toch kan veranderen zeg ik het nog even niet. Vandaag was ik in Brooklyn. Ik had afgesproken met Jocelyn, die ik van de cursus ken. We zijn naar de Botanical Garden geweest. Een hele mooie 'tuin' midden in Brooklyn. Ik zal foto's uploaden van de tuin en van de Celta groep.

  • 01 Augustus 2009 - 22:24

    Desiree:

    Hoi Sabientje,

    Geweldige foto's, wat is het daar indrukwekkend zeg! En fijn dat je het gehaald hebt, ik ben benieuwd waar je les gaat geven....groetjes, Desiree

  • 02 Augustus 2009 - 11:38

    Tante Marijke:

    Lieve Bien,

    Gelukkig toch nog even de foto's gezien, ze zijn prachtig! Heerlijk dat het er op zit, even relaxen nou en dn aanhet werk.
    Wij vertrekken dus morgenvroeg, tot over 2 weken.
    Liefs

  • 02 Augustus 2009 - 17:42

    Bernadette:

    Hoi Bien,

    Congratiulations!!!!
    Officially you are Miss Sabien the teacher!!
    Enjoy your stay in the U.S.A. and I am curious to find out where you are going from now.You are more than welcome to visit us here in Canada.We had so many visitors this year that one more is not going to make a difference.Lookinf forward to your next message.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Sabine

Actief sinds 11 Juli 2006
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 44130

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 23 Februari 2014

Hall in Tirol, Oostenrijk

28 Augustus 2012 - 30 September 2013

MALTA

02 Juli 2009 - 29 September 2009

Amerika

30 November -0001 - 29 Mei 2007

Mijn eerste reis

01 April 2002 - 01 September 2002

dat was Canada

28 November 2009 - 30 November -0001

PRAAG

Landen bezocht: