terug in NY - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu terug in NY - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

terug in NY

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

05 September 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

En ik ben weer terug in NY. Na twee vluchten van Chicago was ik dan weer in de stad waar het allemaal begon. Ik kan bij een vriendin overnachten en zij woont in Brooklyn. De buurt hier is heel leuk. Hip, trendy met leuke winkels. Ik ben hier op woensdagavond aangekomen en ik moet eerlijk zeggen dat ik niet veel gedaan heb. Ik heb wat rondgelopen in de buurt, maar ben nog niet naar Manhatten geweest. Het is heerlijk om het even rustig aan te doen. Ik had natuurlijk al heel veel in Manhatten gezien.

Morgen heb ik weer afgesproken met Karen. Fijn dat ik haar nog zie voordat ik naar Londen ga.
Tja, deze keer dus niet zo veel te vertellen. Het gaat prima met me en kijk er naar uit om de meeste van jullie snel weer te zien!

• 05 September 2009 - 18:30

Barend:

Hoi Zus,

Fijn te weten dat je langzaam aan de terugreis begint. Ondanks deze blog begin ik je toch te missen en hoop dat we je binnenkort weer even in Oostenrijk or thuis in Tilburg zien.

Nog heel veel plezier in London. Veel liefs.

Barend

PS. Ik ben gisteren na een weekje in Qatar & Karachi weer thuis aangekomen.

• 05 September 2009 - 20:56

Janiek:

Hi Bien,

Lijkt me heerlijk om even bij te kunnen tanken.
    Geniet van je laatste paar dagen en van London.
    Ik hoop je snel weer te zien !

Dikke kus Janiek

• 06 September 2009 - 01:28

Diana:

Hoi Bien, ja gezellig dat je ff langskomt!! hihi!!
    Blijf je in Londen nog een paar dagen?? altijd leuk. Nou geniet er nog maar van, tis voorbij voorda ge ut wit!!XX

• 06 September 2009 - 07:49

Anna:

En Bien zit gewoon weer lekker in NY! meid doe lekker rustig aan, al dat gereis gaat ook niet in je kouwe kleren zitten... Fijn dat het goed met je gaat en ook een goed teken dat je al wel weer zin hebt om terug naar NL te gaan. Liefs!

• 08 September 2009 - 11:17

Tante Marijke:

Nou, lieve meid, de tijd begint weer te korten,maar je hebt wel een dijk aan ervaringen opgedaan! Hoop dat je nog even lekker van N.Y. zult genieten.
    Pa is toch ook wel weer blij als je thuis bent!
    Hebben pas nog een borrel bij hem gedronken.
    Veel liefs en tot gauw. X