heet en zweet - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu heet en zweet - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

heet en zweet

29 Juli 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Het is de laatste paar dagen erg broeierig hier in NY. Ik zweet heel wat af hier. Vooral in de metro is het een sauna.
Er was me iets opgevallen hier. Als je naar een fastgood tent gaat, dan staan de kalorieen bij de gerechten. Yep. Dus dan weet je meteen waarom je niet bij Macdonalds moet gaan eten..haha.Het is ook bij Starbucks en andere tenten. Dit is vastgelegd in de wet!
En nog iets anders. Als je hier iets koopt dat 'droog' voedsel is, dan betaal je geen extra belasting. Dus chips, popcorn, etc. Maar koop je ander voedsel, zoals yogurt of sap, dan betaal je wel belasting...hmmm.Vervelend als je denk dat je net het gepaste bedrag hebt en dan komt er nog iets van 10 cent bij. Is me al een aantal keer overkomen.
Ik hoef vandaag geen les te geven. Ik ben vrijdag weer aan de beurt en dat is dan meteen de laatse les en de laatse dag van de cursus. Ik kan wel zeggen dat ik denk dat ik het gehaald heb hoor.
Ik heb mijn treinkaartje al voor de reis naar Bosten. We gaan (Louise en ik) 9 augustus die kant op. Hoe lang ik in Bosten blijf weet ik nog niet, maar dat lees je wel. Goed, ik ga weer. De lessen beginnen en ik mag 2 uur lang naar mijn collega's kijken. Dit deel van de dag is niet zo leuk en saai. Maar goed, het hoort erbij.

• 29 Juli 2009 - 14:19

Janiek:

Hi Sabine,

Dus het einde is in zicht en het avontuur lonkt !?!
    Ik wens je een fantastisch mooi eindcijfer toe voor de cursus en een gezellige tijd in Boston.

Dikke kus ook van Guido Eline Sil en Fleurtje

liefs Janiek

• 29 Juli 2009 - 16:45

Hi B,

Het adres van het crew hotel.

• 29 Juli 2009 - 16:49

• 30 Juli 2009 - 05:43

Tante Ger.:

Hoi Bien,
    Leuk te zien waar je allemaal uithangt.En dat je het naar je zin hebt.Nu ng de afronding van je missie en dan kun je weer gaan verkennen.
    Bien ik ga voor 1 mnd naar Knokke.Dus voorlopig mail ik niet meer.
    Geniet ze en liefs van t.Ger.

• 30 Juli 2009 - 12:24

Wat een gave foto's! Leuk om het allemaal te zien en heerlijk dat je de laatste pass ook binnen hebt.(Wist ik wel!)
    Wij vertrekken maandag op vacantie tot 15 aug.
    Hoop daarna weer te lezen hoe het verder met je gaat.
    Liefs

• 30 Juli 2009 - 12:28

Carlijn:

Ha die Sabientje, ik heb net even je reisverslagen bekeken en de verhalen en foto's zijn erg leuk. Je zit even helemaal in een andere wereld als je dat leest en bekijkt, heerlijk! Heel veel succes met de laatste loodjes en daarna op naar Boston, ook een hele leuke stad, beetje knusser dan de Big Apple. Geniet ervan want voor je het weet is het weer over!

Hier alles ok, ik ga pas 14 aug met vakantie, dus houd zolang de winkel bezet! Veel groetjes van iedereen!!