Het regent...alweer - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu Het regent...alweer - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

Het regent...alweer

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

23 Juli 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

maar het maakt me niks uit. Ik heb mijn derde opdracht terug en ik heb weer een PASS!!! Dus ik heb mijn drie opdrachten binnen. Van de 4 moet je drie keer een Pass krijgen. En dat heb ik nu. Ik krijg dus nog een laatste opdracht, maar daar hoor ik morgen meer over. Het is niet meer zo druk en ik geef pas weer op dinsdag les. We geven nog maar 2x les. Het zijn wel lessen van 60 min. Ik denk niet dat het een probleem zal zijn, want ik had af en toe het gevoel dat ik niet alles kon doen in de 40 min lessen tot nu toe. We gaan morgen ook weer naar een ander niveau. Dan wordt het intermediate. Dus de middelste van de drie. Gelukkig kan ik de opdracht die ik vandaag terug had gekregen voor een les gebruiken. Dat scheelt een hele hoop tijd. Ik moet wel mijn lesplan maken, maar de bulk is al achter de rug. We zijn ons nu ook aan het focussen op onze cv's en wat en hoe met het zoeken naar werk. Ik vind het wel fijn dat daar ook aandacht aan gegeven wordt, want het is een belangrijk deel.
Gisteren waren we trouwens gaan kijken naar een Engelse les op een ander instituut. We mochten 2 uur lang kijken hoe de lerares het over advertenties had in het Engels. Het was leuk om te zien, maar het was heel wat anders dan de lessen die wij doen. Het is een vereiste van Celta dat dit gedaan wordt, maar ik vond het na een uur eigenlijk wel genoeg. En ik merkte dat ik niet de enige was met die mening. Maar goed, we hebben het gedaan en we kunnen het in de map schrijven.
Goed, dat was weer een kleine update. Ik ga dadelijk naar huis. Wow en dat al om 16.31..haha.

  • 23 Juli 2009 - 20:40

    BaGeLe:

    Hoi Zus,

    Gefeliciteerd!!! Nu #4 nog.

    Zeg eens, wanneer krijgen we de eerste foto's te zien?

    Liefs!

  • 23 Juli 2009 - 20:59

    Bas En Anouk:

    Hey Bien,

    Bedankt voor je kaartje! Nog wel de lady gaan bekijken hoor!!! ;-)

    Groetjes,
    Bas en Anouk

  • 23 Juli 2009 - 21:09

    Hi Bien:

    Weer een stap dichterbij.
    Ik ben trots op je !

    Hier zijn de kids niet meer te houden nog een dag morgen naar school en dan hebben ze zomervakantie jiehaa !
    Ook ik ben eraan toe niet alles hoeft dan meer op tijd en uur.

    Veel succes met je laatste opdracht.

    Dikke kus liefs Janiek

  • 25 Juli 2009 - 08:02

    Tante Marijke:

    Lieve Bien,

    Geweldig, gefeliciteerd!
    Nu haal je het zeker !
    Ben trots op mijn petekind.
    Geniet ook een beetje van de Big Apple!

  • 25 Juli 2009 - 09:18

    Trotse Vader:

    voor dat je aan deze studie begon wist ik al dat je er voor 100% tegenaan zou gaan en dat het zou lukken en dat wordt steeds meer duidelijk. succes met het laatste gedeelte en
    hier regent het ook al de hele week.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Sabine

Actief sinds 11 Juli 2006
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 44032

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 23 Februari 2014

Hall in Tirol, Oostenrijk

28 Augustus 2012 - 30 September 2013

MALTA

02 Juli 2009 - 29 September 2009

Amerika

30 November -0001 - 29 Mei 2007

Mijn eerste reis

01 April 2002 - 01 September 2002

dat was Canada

28 November 2009 - 30 November -0001

PRAAG

Landen bezocht: