opdracht 2.... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu opdracht 2.... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

opdracht 2....

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

21 Juli 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

En opdracht 2 heb ik ook in mijn zak zitten!! Ik had weer een pass. Die opdracht was best moeilijk, omdat het over de grammatica ging.
Ik ben zeer benieuwd naar opdracht 3. Die hebben we vandaag in moeten leveren. Ik hoop dat we die aan het eind van de week terug krijgen. En dan hebben we nog een opdracht 4, maar daar horen we meer over a.s vrijdag.
Morgen gaan we trouwens met z'n alle hier van de crusus naar een talencentrum. We gaan dan kijken hoe men daar les geeft. Dat is iets dat we moeten doen om het certificaat te halen. Ik vind het wel interessant om te zien hoe het op een 'echt' talencentrum gaat.
Voor de van de Vrande's die graag willen weten hoe het zit met onze nicht Karen. Ze is familie van ons, maar erg ver weg. Zij en Louise, die ik in Bosten ga bezoeken, zijn nichten. Tja, het is een beetje ingewikkeld. Ik zal een keer aan Barend vragen hoe de lijn precies is.
Ik ga er weer van tussen. Ik doe niks meer vandaag. Ik was gisteren zo lekker aan het wandelen dat ik van hier helemaal tot aan 53st heb gelopen. Als je niet weet hoe ver dat is..VER..haha. Maar het was wel leuk en het weer was er goed voor. Vanochtend een regenscherm moeten kopen. Het regent!! De hele dag al en het is zeer grijs in NY. Hopelijk morgen beter weer.....

  • 22 Juli 2009 - 07:44

    Karin:

    Petje af! Het gaat wel door, wat een tempo moeten jullie aanhouden. Succes met alles. Hier alles goed. Kermis sla ik dit jaar over. Morgen naar Jo'Burg. Dikke kus Ka

  • 22 Juli 2009 - 11:52

    Tante Ger:

    Hoi Bien,

    Leuk dat het allemaal zo goed gaat.Hier is het weer ook op en af.
    Temp is niet slecht.
    dikke kus tante Ger.!!

  • 22 Juli 2009 - 16:47

    Hannie:

    Hoi, wat heerlijk dat het zo goed gaat. Knap hoor!!
    Hier is het echt nederlands zomer weer, bloedheet en vele omweersbuien.
    Geniet nog daar in NY ook al regent het...:)
    Groetjes

  • 22 Juli 2009 - 18:44

    Barend:

    Hoi Zus,

    Het klopt Louise en Karen zijn achternichten met dezelfde grootouders (opan & oma).

    Beide zijn verre nichten van Sabine via dezelfde oudovergrootouders. Dat zijn dus de vader en moeder van de opa van de opa van de opa van Sabine.
    Zij waren Willem en Ida van de Vrande. Ida was de 2e vrouw van Willem. Ze trouwden 1778.

    Groetjes.

  • 22 Juli 2009 - 19:22

    Mirei:

    Goed man! Die Bien die stuift daar even door die cursus heen. Succes met het vervolg.

  • 22 Juli 2009 - 23:06

    Diana:

    Hoi Bien, geweldig weer, en Barend dank je voor de uitleg ook ik was benieuwd.En wat is dit vlaams bien met een regenscherm?!?! Haha
    Heel veel liefs en geniet ervan.
    Hier alles prima, vandaag nog wat klusjes rond het huis afmaken XXX

  • 23 Juli 2009 - 13:29

    Tante Marijke:

    Ha die Bien,

    Een "regenscherm"klinkt leuk! Beetje verduitst.
    Fijn dat je weer verder bent gekomen.Lijkt me leuk om van Barend eens te horen hoe het met de van de Vrandes zit. Doe ze maar de groeten van cousin Marijke.

    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Sabine

Actief sinds 11 Juli 2006
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 44325

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 23 Februari 2014

Hall in Tirol, Oostenrijk

28 Augustus 2012 - 30 September 2013

MALTA

02 Juli 2009 - 29 September 2009

Amerika

30 November -0001 - 29 Mei 2007

Mijn eerste reis

01 April 2002 - 01 September 2002

dat was Canada

28 November 2009 - 30 November -0001

PRAAG

Landen bezocht: