Zaterdag... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu Zaterdag... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

Zaterdag...

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

11 Juli 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Het is zaterdag. De zon schijnt buiten en het is niet druk in de stad. Ik zit gezellig binnen en ben net klaar met het schrijven van mijn werkstuk over Isona, de Spaanse student in mijn klas. Ik had niet gedacht dat het me zoveel tijd zou gaan kosten, maar ik wilde wel zeker zijn dat het netjes was en zonder schrijffouten. Goed, het is nu half 4 en na 4 uur hier binnen te zijn geweest ga ik maar eens kijken of de zon nog schijnt buiten. Gelukkig kan ik hier terecht, in het uni gebouw, op een zaterdag om aan mijn werkstuk te werken. Internet is heel duur hier in NY. Tenminste, als je in het internetcafe moet gaan zitten. 5 dollar voor 15 minuten is heel normaal. Toen ik hier rond half 12 binnen kwam vertelde de portier dat de bieb hier dicht is. Ik kreeg al bijna een paniekaanval. Waar moest ik dan toch heen...?!(dramatisch gebaar makend) Gelukkig is de computerruimte open en staat daar ook een printer. Phew...haha.
Als je nou denkt dat ik voor maandag klaar ben....nee dus. Ik moet mijn lesplan nog maken. Ook heel erg leuk. Ik heb het al wel voorbereid, maar het gaat me toch nog een paar uur kosten.
Ik wilde jullie nog even bedanken voor de super leuke mails die ik ontvangen heb. Het is alrijd fijn om te weten dat jullie er zijn..haha.
Ik meld me snel weer!!!

  • 11 Juli 2009 - 22:51

    Diana:

    Nou hopelijk heb je nog een zonnestraaltje ontvangen en misschien vandaag ook nog een paar. Heb je al wat mensen ontmoet die daar bij je wonen? Hier alles goed ga vanmiddag weer werken. Liefs Diana

  • 12 Juli 2009 - 08:49

    Tante Marijke:

    Hier is het nu zondagmorgen, het miezert nog steeds. Hoop dat het straks ophoudt want Stephan, Saskia ,Janiek, Guido en hun kid's komen naar de kermis! Ja, daar ben je opa en oma voor!!!
    Fijne zondag nog,

    Liefs en kus

  • 13 Juli 2009 - 07:39

    Karin:

    Hi B

    Succes straks met je werkstuk en lesplan! Kijk uit naar begin augustus. Even persoonlijk bijkletsen.

    Dikke kus Ka

  • 14 Juli 2009 - 14:49

    Pa:

    hoi Bien,
    toch maar even reageren anders denken andere mensen dat wij geen contact hebben met elkaar maar niets is minder waar.
    vandaag Daan weggebracht dus weer stil in huis maar het was reuze gezellig die knul hier te hebben.
    okè het gaat je goed en tot het volgende bericht of e-mail.
    liefs en dikke kus,
    pa

  • 15 Juli 2009 - 19:46

    Mirei:

    Hoi Bien!

    Gaaf allemaal hoor! Ik vind het zo leuk om je belevenissen te lezen. Pittige cursus, maar het gaat je goed af, zo te lezen. Hier in het Bredase gaat het ook allemaal goed. We krijgen alweer gezinsuitbreiding. Ach ja, het leven heeft zo zijn verassingen. Nou, ik kijk uit naar je volgende bericht. GENIET.
    Veel liefs

    Mirei
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Sabine

Actief sinds 11 Juli 2006
Verslag gelezen: 63
Totaal aantal bezoekers 44038

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 23 Februari 2014

Hall in Tirol, Oostenrijk

28 Augustus 2012 - 30 September 2013

MALTA

02 Juli 2009 - 29 September 2009

Amerika

30 November -0001 - 29 Mei 2007

Mijn eerste reis

01 April 2002 - 01 September 2002

dat was Canada

28 November 2009 - 30 November -0001

PRAAG

Landen bezocht: