Hallo - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu Hallo - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

Hallo

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

18 Maart 2007 | Australië, Adelaide

Hier ben ik dan in Adelaide. Helaas is hier niet veel te doen, want het is zondag. Adelaide is niet zo groot. Maar ik ga straks naar Diana en Maarten en dan laat ik deze stad achter me.
Gisteren hier aangekomen na een drie daagse reis vanuit Melbourne. En het was geweldig!!! Wat heb ik weer mooie dingen gezien. Ik zal meteen een aantal foto's plaatsen.
Dan kunnen jullie meegenieten!! We begonnen op donderdag al heel vroeg. Zijn toen meteen richting The Great Ocean Road gegaan. Onderweg wandelingen gemaakt en van alles en nogwat gezien. Ik zal het de volgende keer vertellen, want het was te veel en ik wil nu de foto's laten zien.

  • 18 Maart 2007 - 08:08

    BaGeLe:

    Hoi Zus,
    Mooi dat je weer wat van je laat horen. Geweldige foto's.... ik ben benieuwd wat je allemaal laat zien wanneer je weer thuis bent. Je kunt dan zeker een paar 'dia'-avonden houden.
    Doe in iedergeval heel veel groeten aan Diana & Maarten. Ben benieuwd hoe het met hun gaat.
    Ga nu (9:10) ontbijten terwijl al bijna naar bed zult gaan. Wanneer chatten we weer?
    Groeten & Liefs! BaGeLe

  • 18 Maart 2007 - 09:12

    Pa:

    Prachtige foto,s en het moet ongetwijfelt een schitterende reis zijn geweest, wat heb je toch een berg bagage in je rugzak. Doe veel groeten aan Diana en Maarten.
    liefs en dikke kus,
    Pa

  • 20 Maart 2007 - 05:03

    Anna:

    hai meid,ik loopp weer giga achter met al je berichten want we zijn dus inmiddels verhuisd!!! jawel het is echt gebeurd, we zitten nu wel in de chaos en het is een drukte van jewelste want er moet nog zoooo veel gebeuren, maar het is ook echt geweldig om nu eindelijk in ons huis te wonen. En de paardjes zijn erg senang!
    have fun baby!

  • 20 Maart 2007 - 10:20

    Janiek:

    Hi Bien,
    sorry dat ik al een tijd niets van me heb laten horen maar ik was stik druk met mijn examens voor de brandweer.Ben gelukkig geslaagt en mag me nu hoofdbrandwacht noemen ( 3 strepen ).Wat zijn je foto's weer ongeloofelijk mooi, ben heel benieuwd naar de verhalen die daar achter schuil gaan. Tot snel en een hele dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sabine

Actief sinds 11 Juli 2006
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 43992

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 23 Februari 2014

Hall in Tirol, Oostenrijk

28 Augustus 2012 - 30 September 2013

MALTA

02 Juli 2009 - 29 September 2009

Amerika

30 November -0001 - 29 Mei 2007

Mijn eerste reis

01 April 2002 - 01 September 2002

dat was Canada

28 November 2009 - 30 November -0001

PRAAG

Landen bezocht: