Tegal....lagi - Reisverslag uit Tegal, Indonesië van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu Tegal....lagi - Reisverslag uit Tegal, Indonesië van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

Tegal....lagi

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

28 Mei 2007 | Indonesië, Tegal

Ik ben weer terug in Tegal. En het is me een leuk weerzien met mijn vrienden. Gisteren met de auto van Cirebon naar Tegal gereden. Na 1 1/2 uur waren we er al. Dat is behoorlijk snel als je weet hoe de wegen er hier uit zien. En ik meteen naar mijn vrienden Sanday en Ami. Ik wilde eindelijk Virgil zien, het zoontje. Wat een lekker ding is dat. Grote donkere ogen. Heel leuk. Vika is zo gegroeid in 3 maanden tijd. Wouw.
Gisteren avond met Rudi van het hotel en Nia naar de Pizza Hut. Erg gelachen.
Vandaag mijn vriendin Resya gezien. Ach,al die namen. In ieder geval leuk om ze weer te zien.
Ik ga kijken of ik nog een paar foto's kan plaatsen. En dan meer de volgende keer.

• 29 Mei 2007 - 08:27

Ome Thijs:

Hoi die Sabina
    Leuk te zien da ut goe gaat!
    Maakt er nog een mooie tijd van.
    Voor da ge weer dit natte kikkerlandje komt.Het is hier weer een tijdje buiig.
    Dus breng un bietje zon mee as ge er erg in hebt.De groetjes en tot hores of ziens.
    Houdoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

• 29 Mei 2007 - 10:10

Tante Marijke:

Mooie foto's Bien en erg ontroerend.
    Geniet van de laatste dagen!
    Dikke kus,
    Marijke

• 01 Juni 2007 - 12:23

Karin:

Hi lieve B

• 01 Juni 2007 - 12:26

Karin:

hi lieve B
    Nog een paar dagen!! Ga nog even genieten van die laatste dagen. Dikke kus

• 03 Juni 2007 - 08:17

Pa:

Het aftellen is begonnen, nog 7 dagen te gaan, geniet er nog maar even van.
    tot zondag 10 juni.

• 03 Juni 2007 - 20:05

Tante GEr:

Lieve Bien,
    Na lange tijd toch weer even contact met je ,want het gaat ineens zo snel.Je bent nu zo weer thuis.Heel goede reis,en tot 10 juni Bien.
    Dikke Kus t.Ger.

• 05 Juni 2007 - 07:26

Tante Ger:

Lieve Bien,

Ik zit op dinsdag je foto,s te bekijken,ge weldig dat je dit hebt gevonden.Je boek is compleet!
    liefs tante GER.