Bijna naar huis - Reisverslag uit Salatiga, Indonesië van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu Bijna naar huis - Reisverslag uit Salatiga, Indonesië van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

Bijna naar huis

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

06 Juni 2007 | Indonesië, Salatiga

Maar eerst nog lekker een week bij Anna en Havedz. Ze zijn verhuist vanuit Ungarang naar Salatiga. Het huis is nog niet klaar, maar wat wordt het mooi. Het is in Javaanse/Hollandse stijl gebouwt. Het is heerlijk koel, zo koel dat je 's avonds onder een deken moet slapen. Anders is het gewoon te koud. De stallen zijn ook al gebouwt en de paarden staan in de wei. Ik ben nog wel heel benieuwd hoe het er uit ziet als het helemaal klaar is, maar dat is dan weer een goede reden om terug te komen naar Indonesie.
Het afscheid in Tegal was vreemd. En niet leuk, maar dat is het nooit. Er zijn mensen die ik zeker zal gaan missen, maar Tegal zelf denk ik niet....
Afgelopen zaterdag werd ik door Rudi en cauffeur helemaal naar Salatiga gebracht. Dat was wel super, want ik hoefde dus niet in de trein en de bus met heel mijn bagage.
Tja, nu nog een paar dagen en dan ga ik weer naar NL. Kijk er erg naar uit om iedereen weer te zien.
Ik wil jullie bedanken voor alle leuke reacties op dit weblog!!!!!!
Ik zou zeggen... terima kasih dan sampai jumpa

  • 06 Juni 2007 - 07:04

    Gerti&leah:

    Liebe Bien,
    schön, dass du wieder nach hause kommst!
    freuen uns schon riesig dich bald zu sehen! bis bald, gerti&leah

  • 06 Juni 2007 - 07:08

    Barend:

    Hallo lieve Zus.

    Ik wens je nog een paar fijne dagen toe en kom dan gezond naar huis. Ik moet helaas nog wat langer wachten en mag pas over 1,5 week naar huis.
    Hier in Ulaan Baatar (Mongolie) is het heet (32gr) met weinig wind. Maar de mensen zijn vriendelijk.
    Ze laten me ook het een ander van het land en kultuur zien (misschien gaan we nog kameelrijden).
    Ze hebben in iedergeval een interessante geschiedenis.

    Dus meid hou je taai en tot binnenkort in Europa.

    Lieve Groeten & een dikke kus, Barend

  • 06 Juni 2007 - 08:50

    Diana:

    Hoi Bien ,nou weer een heel avontuur bijna achter de rug.Geweldig en ik ben ook benieuwd naar je verhaal als je thuis bent,want de meeste zien je daar regelmatig maar wij willen ook weten hoe het daar gaat.He goede terugreis en veel liefs Diana Maarten en Spike

  • 06 Juni 2007 - 09:56

    Tante Marijke:

    Lieve Bien,

    Geniet er nog even van en dan weer terug naar het ouwe, trouwe vaderland. Een hele goeie reis gewenst en tot gauw!

    Kus

  • 06 Juni 2007 - 11:03

    Karin:

    Hi Lieve B

    Wil je een goede reis naar huis wensen!!! Een behouden vlucht want ik wil je graag weer in de armen sluiten. Dikke kus

  • 07 Juni 2007 - 15:12

    Janiek:

    Hi Bien,

    Ik sta al te popelen om je weer te zien !
    Ben reuze benieuwd naar alles ( foto's verhalen ) maar dan de uitgebreide versie.
    We zouden het leuk vinden, als je tijd en zin hebt, om je voor de BBQ uit te nodigen.
    Liefs dikke kus en tot snel

  • 12 Juni 2007 - 04:08

    Anna:

    hai bien! en nu ben je alweer in het koude kikkerlandje... aneh! wel een leeg huis hoor zo zonder jou. ben heel benieuwd hoe het je nu verder vergaat. neem de tijd he om tre acclimatisteren en bij te komen, je hebt zoveeeeeeeel meegemaakt! dikke kus van anna en natuurlijk ook van James!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sabine

Actief sinds 11 Juli 2006
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 44087

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 23 Februari 2014

Hall in Tirol, Oostenrijk

28 Augustus 2012 - 30 September 2013

MALTA

02 Juli 2009 - 29 September 2009

Amerika

30 November -0001 - 29 Mei 2007

Mijn eerste reis

01 April 2002 - 01 September 2002

dat was Canada

28 November 2009 - 30 November -0001

PRAAG

Landen bezocht: