en daar ben ik weer - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu en daar ben ik weer - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

en daar ben ik weer

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

28 Februari 2007 | Australië, Sydney

Ben ik net in dit mooie land, heb ik alweer plannen om het te verlaten. Maar als er zo'n kans op je pad komt, moet je die pakken. Ik ga namelijk 28 maart voor een maand naar New Zealand! Ik vlieg van Sydney naar Aukland. Ik heb al zo vaak gehoord hoe mooi het er is, dat ik het zelf wil gaan zien.
Ondertussen ben ik nog steeds in Bathurst waar ik het mega naar mijn zin heb. Het is hier zo mooi en rustig. Kan me niet voorstellen om hier te wonen, want dat zou iets te saai zijn, maar voor 1 1/2 week is het super. Het is hier heuvelachtig. Mooi landschap, mooie zonsondergangen. Helaas nog geen kangaroes gezien, op een dode na op de snelweg...juck. Het is zo leuk om parkieten in de bomen te zien. En andere mooie vogels. (gala's en kakatoo's) Christine en ik zijn gaan zwemmen in Blainey, helaas heeft Bathurst geen zwembad. We wandelen veel en hebben gezellig lunch in de stad of thuis. Ik voel dat ik lichaamelijk weer sterker word. Omdat ik GBS had was mijn conditie heel erg slecht. Maar ik voel dat het steeds beter gaat. En als ik de vader van Christine zie, wouw, dan mag ik echt niet mopperen. Die man heeft nog steeds pijn. Hij had het veel erger dan ik, hij heeft een maand in coma gelegen. Ben dus erg blij met mijn milde vorm.
De tijd voor mijn vlucht ga ik opvullen met een trip naar Melbourne en Adelaide. Ik ga mijn vriendin Diana opzoeken. Wat een leuke vooruitzichten. Ik kan jullie vertellen dat ik er zin in heb. Maar eerst de mardigras komende zaterdag. Op de praalwagen. En dan gaan we naar een nicht van Christine die aan de zuidkant van Sydney woont, aan de kust. Lekker zwemmen.
Yep, het leven is goed en ik zal zeker niet klagen. Ik laat jullie weten hoe de optocht was in Sydney. Tot dan!!!!!

  • 01 Maart 2007 - 10:09

    Tante Marijke:

    Hoi lieverd,
    Geniet er maar lekker van, want heel nederland is ziek! Frans heeft het zwaar te pakken en Janiek begint weer wat op te knappen. Ik fiets er tot nog toe tussen door(zit nu op hout te rammen!)
    Veel liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sabine

Actief sinds 11 Juli 2006
Verslag gelezen: 68
Totaal aantal bezoekers 44078

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 23 Februari 2014

Hall in Tirol, Oostenrijk

28 Augustus 2012 - 30 September 2013

MALTA

02 Juli 2009 - 29 September 2009

Amerika

30 November -0001 - 29 Mei 2007

Mijn eerste reis

01 April 2002 - 01 September 2002

dat was Canada

28 November 2009 - 30 November -0001

PRAAG

Landen bezocht: