Down Under - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu Down Under - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

Down Under

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

21 Februari 2007 | Australië, Sydney

En daar ben ik dan in Australie. De vlucht ging prima, ik was wel een beetje moe, want ik had twee dagen niet echt geslapen. Maar ik ben er en ik voel me top. Christine kwam me ophalen van het vliegveld en dat was wel heel leuk. We konden meteen beginnen met kleppen. Ik had haar sinds 2002 niet meer gezien.
We verblijven in een jeugdherberg in het centrum van Syndey. De eerste dag meteen al van alles en nogwat gedaan en gezien. Yep, het Opera House en harbour Bridge ook.
Gisteren naar Gosford gegaan. Dat ligt ten noorden van de stad en is super. Mooie stranden en lekker ijs!!! haha.
Ik heb heerlijk kunnen genieten van sushi en ander lekker eten.
Vandaag gaan Christine en ik naar Bathurst. Even weg uit deze drukke en vooral dure stad. Vrijdag komen we weer terug, want als het goed is staan we zaterdagavond op een mardygra wagen. Het is een soort carnaval en het wordt super gezellig. We mogen dus mee op de wagen en worden dan aangestaart door duizende mensen. Tja, aan dat staren ben ik wel gewend. Haha.
Maar daar vertel ik jullie de volgende keer over. Nu gaan we met de rugzak de bus in en op naar de auto van Christine. Die staat in een andere buurt, want parkeren in het centrum is zo duur.
Oke, ik ga weer genieten van het mooie weer buiten. Tot de volgende keer.

• 21 Februari 2007 - 06:27

Hellie:

Ha vrouwke!
    Geweldig, ik weet zekers dat Nanc een beetje jaloers is op je, die heeft ook zo'n klik met Australië! We mailen, groetjes je maat
    ps: met John gaat het al weer stukken beter.

• 22 Februari 2007 - 09:33

Ome Thijs:

Hoi Sabineke

Blij te horen da het goed mee oe gaat.Geniet er van
    en doe Diana en Maarten de groeten.
    houdoeeeeeeeeeeeee

• 24 Februari 2007 - 01:52

Anna:

wow!jij hebt echt VAKANTIE !!!!

• 24 Februari 2007 - 14:52

Karin:

Even snel tegoed bijna op.
    Leuk leuk leuk. Veel plezier op de wagen!
    Dikke zoen

• 27 Februari 2007 - 13:12

Tante Ger:

Dit is andere koek.Geniet van je verblijf daar.Dan genieten wij met jou mee.