regen in paradijs - Reisverslag uit Merimbula, Australië van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu regen in paradijs - Reisverslag uit Merimbula, Australië van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

regen in paradijs

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

08 Maart 2007 | Australië, Merimbula

Ik had een super tijd in Sydney. Vooral de mardigras was helemaal te gek!!!! Duizende mensen die naar je kijken terwijl je op een wagen staat te dansen, omringt door homos en lesbiennes. Ik heb mensen rond zien lopen....wouw. Maar het was super en ik heb er van genoten. Voor de mensen op en om de wagen duurde de optocht een dik uur. Ik was nog helemaal niet klaar met dansen en plezier hebben, maar aan alle leuke dingen komt een eind. Zo ook aan de vriendschap met Christine. Jammer, maar het leven gaat verder en ik kan er geen energie aan verspillen. Ik ben na de mardigras nog een dag in Sydney gebleven. Ik heb een toeristen dag gedaan. Opera House, Botanic Garden, The Rocks....was helemaal kapot aan het einde van de dag.
De volgende dag ben ik met de bus naar Marimbula gegaan. Dat ligt met de bus ongeveer 9 uur onder Sydney. Omdat het hier geen hoogzeisoen is is het lekker rustig. Het is een klein dorp. Het strand hier is super. Helaas kon ik niet iedere dag naar het strand, want ook hier regent het, maar gisteren was het mooi weer en ik heb heerlijk op het strand gelegen.
Je kunt hier zo'n 6 kilometer lopen en dan kom je in Pamula uit. (strandwandeling) In Pamula liggen de kangeroes heerlijk in de zon. Het waren er best veel. Die beesten zijn zo aan mensen gewent, ze kijken je nog niet eens meer aan.
Ik was drie nachten hier en vanavond neem ik de bus naar Melbourne. Ik heb daar voor 5 nachten geboekt, maar wie weet blijf ik wel langer. Dat is zo fijn aan alleen reizen. Kan doen en laten wat ik wil. En echt alleen ben ik niet. Leer altijd wel iemand kennen. Hier was het Raffi, een Zwitser die het helemaal te gek vond om een Nederlandse te ontmoeten met een Walliser accent. Tja, die zijn er....haha.
Helaas gaat de bus vanavond pas rond middernacht. We kunnen wel hier in het hostel blijven. We kunnen niet op een kamer, maar wel van alles gebruik maken. Dus straks nog lekker douchen en dan fris de bus in. Morgenvroeg om 8.35 kom ik dan in Melbourne aan. En dan laat ik jullie weten hoe het daar is.

  • 09 Maart 2007 - 04:59

    Diana:

    Hoi Bieieieieieien
    Geweldig dat je het zo naar je zin hebt en ik zie je over een weekje .
    We kunnen je in Gawler oppikken ligt met de trein een uurtje uit adelaide en is goedkoop ,kunnen we lekker op het gemakje terug hier naar toe.

  • 22 Maart 2007 - 02:52

    Anna:

    hai meid groetjes vanaf ook al een zeer regenachtig java maar wat ben ik jaloers op jouw strand!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sabine

Actief sinds 11 Juli 2006
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 44354

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 23 Februari 2014

Hall in Tirol, Oostenrijk

28 Augustus 2012 - 30 September 2013

MALTA

02 Juli 2009 - 29 September 2009

Amerika

30 November -0001 - 29 Mei 2007

Mijn eerste reis

01 April 2002 - 01 September 2002

dat was Canada

28 November 2009 - 30 November -0001

PRAAG

Landen bezocht: