Teken van leven - Reisverslag uit Tegal, Indonesië van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu Teken van leven - Reisverslag uit Tegal, Indonesië van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

Teken van leven

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

05 Februari 2007 | Indonesië, Tegal

Hallo allemaal,
allereerst bedankt voor alle leuke verjaardagswensen. Ik heb een leuke verjaardag gehad. Gisteren(zondag 4 febr) had ik een strandfeest. Nu moet je niet denken dat het strand hier in Tegal een bountystrand is...helaas!!! Het is er vies, en het zand is zwart....minder. Maar het was wel gezellig. Er waren niet zo veel mensen gekomen, maar die er waren hebben het wel heel gezellig gemaakt. Ik had een taart laten maken en die was me toch lekker. Echt super!!! Met dank aan de moeder van Winnie.
Ik heb leuke kadootjes gekregen. Twee keer een sarong, een ketting, een armbandje en een wajang pop. Helemaal geweldig. De vader van Mito maakt die poppen. Dus een echte herinnering.
Rond 18.00 uur was het al donker en toen hebben we gekke en leuke foto's gemaakt. Moest met iedereen op de foto natuurlijk.
En daarna ging iedereen weer naar huis. Ze zijn het niet gewend om hier te feesten. En die was de eerste keer dat ze zo'n feest meemaakten.

Hier in Tegal hebben we wel regen, maar gelukkig geen overstromingen zoals in Jakarta. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik niet eens weet hoe erg het er is. Ik heb geen tv en als ik in het internetcafe ben, dan ben ik zo druk bezig met andere dingen. Maar jullie hoeven je in ieder geval geen zorgen te maken.
Dat was het weer voor vandaag.

  • 05 Februari 2007 - 22:11

    Diana:

    Hoi Bien goed om te horen dat je je eigen vermaakt hebt. En hoe heet je wajang pop? Die hebben toch allemaal een naam??
    Groetjes en tot over een paar weken

  • 06 Februari 2007 - 10:31

    Karin:

    Wat een vooruit zicht!! Kan niet wachten op al je nieuwe avonturen in Down Under!!!! Mooie taart en gezellige foto's weer. Ik geniet volop van de vakantie, voor namelijk niks doen!!!!!!! Lui met een boek op de bank en af en toe naar de bieb om de voorraad weer aan te vullen en even achter de computer te duiken. Heel veel plezier nog die laatste dagen in Indonesia en de groetjes aan Diana. Dikke kus Ka

  • 06 Februari 2007 - 19:56

    Tante Marijke:

    Hoi Lieffie,

    Wat een leuke foto's op het strand, wat dat betreft heb je het toch wel naar je zin gehad lijkt me zo. Ben benieuwd of zo'n Hallmark kaart echt op tijd afgeleverd is.
    Leuk dat je ook nog verwend bent met cadeau's. Fijne tijd in Australia!!!

  • 08 Februari 2007 - 11:56

    Janiek:

    Hi meid,

    wat een leuke foto's.
    Ik ben blij om te horen dat je een gezellige verjaardag hebt gehad, heb de hele dag aan je gedacht !
    Lijkt me toch vreemd om aan de andere kant van de wereld je verjaardag te vieren.
    ik mis je, liefs je nichtje

  • 09 Februari 2007 - 09:24

    Tante Ger:

    Lieve Bien,
    Wat leuk dat je een fijne verjaardag hebtgehad.Meestal worden de rampen in het buitenland uitgebreid op t.v. gebracht.Daarom zijn wij er meer mee bezig dan jij.Leuk al die foto,s ,je ontmoet heel wat mensen.Bien goede reis naar Austr.
    tante Ger.

  • 10 Februari 2007 - 01:57

    Anna:

    wat een geweeeeeeeldige leuke foto's!
    en wat zit je haar goed meid!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sabine

Actief sinds 11 Juli 2006
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 44072

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 23 Februari 2014

Hall in Tirol, Oostenrijk

28 Augustus 2012 - 30 September 2013

MALTA

02 Juli 2009 - 29 September 2009

Amerika

30 November -0001 - 29 Mei 2007

Mijn eerste reis

01 April 2002 - 01 September 2002

dat was Canada

28 November 2009 - 30 November -0001

PRAAG

Landen bezocht: