10-9-8-7-......... - Reisverslag uit Tegal, Indonesië van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu 10-9-8-7-......... - Reisverslag uit Tegal, Indonesië van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

10-9-8-7-.........

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

01 Februari 2007 | Indonesië, Tegal

Het aftellen is begonnen. Ondanks dat ik hier nog twee weken ben. Maar ik kijk erg uit om naar Australie te gaan. Mijn vriendin Christine kijkt er naar uit dat ik kom.We hebben al een paar plannen gemaakt. We willen samen naar Melbourne en hopelijk kunnen we daar mijn andere vriendin Diana ontmoeten.
Ik kijk vooral uit naar 'gewoon' eten, naar gezellig naar een cafe gaan en met iemand kletsen. Met mensen lachen die dezelfde soort humor hebben.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het super dat ik dit gedaan heb. Dat ik zoveel heb mogen meemaken hier. Ik heb vrienden voor het leven gemaakt, ik heb dingen gezien en gedaan die je als toerist niet doet. Maar het is tijd om te gaan en ik vind het niet erg.
Komende zondag geef ik een verjaardagsfeest op het strand. Ik hoop dat het niet regent, maar dat zie ik dan wel weer. Ik heb aardig wat mensen uitgenodigt. Heb natuurlijk een taart, eten en drinken. Vrienden van me zorgen voor de muziek. Moet helemaal lukken....haha.
Volgende week heb ik nog twee klassen en dan is het toch echt gedaan. Ik heb mijn brommer al kunnen verkopen, maar ik rij er nog wel op. Ik kan mijn matras kwijt, mijn waterkoker...en zo kom ik langzaam wel van mijn spullen af. Omdat ik hier terug kom voordat ik naar NL ga, kan ik mooi wat spullen hier laten.
Tja, en dan is het gewoon inpakken en wegwezen. Ik vind het wel fijn dat ik nog terug kom hier, want ik wil de baby van Sanday en Ami zien en het nieuwe huis van Anna en Havedz.
Goed, dat was het weer voor vandaag. Niet zo interessant, maar ik heb na Singapore niets spannends meegemaakt.
Mazzel.

  • 01 Februari 2007 - 14:05

    Diana:

    Ik kan niet wachten om je te zien!!
    En Spike ook niet!!!
    Ze vind het geweldig

  • 01 Februari 2007 - 14:30

    Tante Marijke:

    Liefste Bien!

    Heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Een dikke kus van ons allebei. Had natuurlijk je adres al gewist en kan nu geen kaart sturen, trouwens ga het nog even via Pa proberen, dus wie weet.

    Geniet van Australie en tot hoors

  • 02 Februari 2007 - 01:48

    Bernadette:

    Hen begrepen dat je binnenkort jarig bent.Hierbij dus ook onze gelukwensen.Veel plezier in Australie kan me voorstellen dat je daar naar uitkijkt.Wanner kom je terug naar Nederland en wat ga je dan doen.Veel groetjes en liefs

  • 02 Februari 2007 - 10:43

    Tante Ger En De Rest:

    Lieve Bien,Proficiat met je verjaardag.Geen appeltaart dit keer, maar die houd je maar tegoed voor je thuiskomst!!!!
    Een fijne dag met al je vrienden.Maak er een leuk feestje van.Van ons allemaal hiep,hiep,hoera.
    En een fijne tijd in Austalie.
    tante Ger,en bedankt voor je lange mail,fijn!!!!!!

  • 02 Februari 2007 - 19:09

    Chelly:

    Irritante mazzelkont dat je daar bent! Lekker met je billen naar Sydney!!! WAT GAAAAAAAAAAAAAAFFFFFFF!~!!! CHelly = jaloers!
    En ik hier maar centjes uitgeven aan het plaatsen van een nieuw achterraam in mijn auto omdat die sjaken hier in A'dam niet met hun vieze handjes van mijn lieve toettoet kunnen blijven........Hee wijffie, geniet ze daar he, down under!! Ik ben van plan om er met kerst en oud/nieuw 2007 heen te gaan, dus maak maar veel foto's!!!! En kom ook maar snel eens naar A'dam met die SnellieHellie en DaanBanaan!!

  • 03 Februari 2007 - 01:11

    Anna:

    Heb een fijne verjaardag he Bien morgen op het strand, wel wat anders dan een strandtentfeest in NL he haha. En dan naar australie, waar ze WEL kangaroes hebben! Lekker hoor. Alles verpatsen je kan elke cent gebruiken nietwaar want in autralie kan je naar het cafeeee!

  • 03 Februari 2007 - 15:03

    Pedro:

    Hoi Bien
    Alvast een fijne verjaardag op het strand gewenst.
    Op naar het nieuwe avontuur in Australië en dat gewone eten .
    We houden het bij op de site.

    Groetjes uit Tilburg
    x Pedro



  • 04 Februari 2007 - 19:12

    Tante Ger:

    Sabine,
    Ik zit nu naar de overstromingen in Djakarta te kijken Raar het idee dat jij ergens in dat land zit.

  • 05 Februari 2007 - 14:33

    Cun:

    Lieve Bien,

    Lang zul je leven (3x) In de Gloria (3x) Hieperdepiep.....HOERAAAAAAAAAh Heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag Bien! We hopen dat je een heerlijke dag zult hebben en je vrienden in Tegal het ook door hebben dat je jarig bent. Dan vieren we het ook nog in Tilburg als je weer terug bent. Ga maar vast een cadeautje verzinnen, want bij een verjaardag hoort natuurlijk een presentje, ookal ben je nu niet hier! Geniet met volle teugen van Australie, ik lees dat je er enorm veel zin in hebt. Lijkt me ook een welkome afwisseling na al die rijst,kipjes, onbestendige fraaie gerechten en zo... Dus een hele dikke knuffel en 3 zoenen van ver voor jou!
    Tot snel,

    Marc, Cun, Sophie en Stijn

  • 05 Februari 2007 - 14:35

    Cun:

    ps dat vergat ik nog.
    Hoe zit het met al die regenval/overstromingen en toestanden??? Heb je daar wat van mee gekregen??? Ik hoop het niet want het ziet er nogal angstaanjagend uit dat hoge water....

    Liefs Cun

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sabine

Actief sinds 11 Juli 2006
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 44155

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 23 Februari 2014

Hall in Tirol, Oostenrijk

28 Augustus 2012 - 30 September 2013

MALTA

02 Juli 2009 - 29 September 2009

Amerika

30 November -0001 - 29 Mei 2007

Mijn eerste reis

01 April 2002 - 01 September 2002

dat was Canada

28 November 2009 - 30 November -0001

PRAAG

Landen bezocht: