het volgende avontuur - Reisverslag uit Tegal, Indonesië van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu het volgende avontuur - Reisverslag uit Tegal, Indonesië van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

het volgende avontuur

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

17 Februari 2007 | Indonesië, Tegal

Hallo allemaal. Het is mijn (voorlopig) laatste bericht uit Tegal. Maak je geen zorgen, ik ga gewoon door in Australie. Dus je kunt me blijven volgen.
Het is nu echt bijna gedaan. Ik heb alles ingepakt en mijn kamer is kaal. Gelukkig kan ik spullen hier laten, dus heb ik een lichte rugzak. Ik ga vanavond per travel (minibus) naar Jakarta en daar ben ik dan morgen heel vroeg. Ik vertrek pas om 20.45 uur, maar liever op tijd dan te laat. En ik kom mijn tijd wel door in Jakarta.
Ik word in Sydney opgehaald door Christine, dat zal me een weerzien worden.
Vandaag heeft mijn vriendin Ami (zeer hoog zwanger en in Yogya) weeen! Heel spannend voor haar. Het is haar eerste kindje.
Gisteren nog even naar de uni gegaan. Ik moest even bij de decaan langskomen. Dus ik er heen....Ik kreeg een pet en een jasje van de uni en ook een soort plakaat. Super leuk. Petje neem ik mee naar Australie.
Tja, er valt weinig te vertellen. Ik kijk er naar uit om te gaan. Ik heb een super tijd gehad hier. Ik heb echt even niks te vertellen.
Tot in Australie!!!!!!

  • 17 Februari 2007 - 09:38

    Tante Marijke:

    Heel veel plezier in Australie, wij ontvluchten vanaf vandaag carnaval ( was wel eens anders!!! )
    Veel liefs en een dikke pakkerd.

  • 17 Februari 2007 - 21:24

    Bianca:

    Nog van harte gefeliciteerd! Beter laat dan nooit, toch?! Heel veel plezier in Australie, hoe zien de plannen in de tijd eruit?
    Groetjes Bianca

  • 18 Februari 2007 - 02:13

    Diana:

    Nou als het goed is komen we je oppikken in Melbourne maar we houden contacrt C U soon

  • 20 Februari 2007 - 20:35

    Cun:

    Hoi bien,

    Hoe is 't nu? Eindelijk in Australie beland? Lkker genieten, different kind of food, other people, ff andere proat! Hier is ''t inmiddels Carnaval, de laatste dag alweer, was een beetje druk met de voorbereidingen, vandaar dat ik je vergeten ben te mailen om je een fijne reis te wensen.Sorry, sorry sorry. Hier zit 't er dan alweer op het zottenfeest, onze kids hebben meegelopen met de kinderoptocht en hebben een 3e prijs gewonnen. Yeah!!!! En Sophie heeft een ballonvaart gewonnen met de verst gekomen ballon met Carnaval 2006! Dus dat is wel heel tof. Verder hier geen spannende zaken, blij dat het weer voorbij is, het gewone leven mag weer beginnen. Nou tot snel weer en ik mail je binnenkort weer wat uitgebreider! Liefs en dikke zoen Cun

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sabine

Actief sinds 11 Juli 2006
Verslag gelezen: 59
Totaal aantal bezoekers 44362

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 23 Februari 2014

Hall in Tirol, Oostenrijk

28 Augustus 2012 - 30 September 2013

MALTA

02 Juli 2009 - 29 September 2009

Amerika

30 November -0001 - 29 Mei 2007

Mijn eerste reis

01 April 2002 - 01 September 2002

dat was Canada

28 November 2009 - 30 November -0001

PRAAG

Landen bezocht: