selamat tahun baru!!!! - Reisverslag uit Tegal, Indonesië van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu selamat tahun baru!!!! - Reisverslag uit Tegal, Indonesië van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

selamat tahun baru!!!!

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

03 Januari 2007 | Indonesië, Tegal

En ja hoor, daar zijn we dan in 2007. Ik hoop dat jullie allemaal een leuke jaarswisseling hebben gehad. In ieder geval leuker dan ik...die van mij was een beetje saai. MAAR ik heb hem gelukkig niet alleen doorgebracht.
De dag zelf was erg leuk. Ik was met Resya, Maulana en Winny door Tegal gaan rijden. Hier en daar gestopt om foto's te maken.
We zijn in een Chineese en budistische tempel geweest. Heel leuk om eens van binnen te zien.
We waren ook weer bij de watertoren, maar helaas was die dicht.
Na de tour de Tegal zijn we naar het huis van mijn vriendin Resya gegaan. Daar even bijgekomen en toen ben ik terug naar de kos kos san gegaan, want ik wilde nog even rusten. Daar kwam weinig van terecht, want op 31 dec waren ook de offerfeesten. En dus moet er geiten sate gegeten worden. In de kos werd het klaargemaakt en ik mocht het resultaat opeten. Heerlijk!!
Rond 19.00 uur werd ik opgehaald door Resya. We zijn eerst naar de uni gegaan, maar daar was niks te doen. Dus wij naar alun alun. Mega druk!!! Daar kwam Maulana ( dat is een vent) ook heen. Om 23.00 uur terug naar de uni, want wij dachten dat er wel meer loos zou zijn...haha....nee dus. Mega saai en om 00.00 uur stonden we met z'n vieren op de toeter te blazen en elkaar een gelukkig nieuwjaar te wensen. Niet echt super gezellig. Daarna nog wat foto's gemaakt en gekletst en rond 02.00 uur naar huis. En de volgende dag gaat het leven gewoon verder...alleen hier zonder het 'gelukkig nieuwjaar' wensen. Het is hier helemaal niet iets groots.
Gisteren op de uni ook niet. Geen student die je een hand geeft en je het wenst. Ach ja, ik heb het hun wel gewenst. Laat me natuurlijk niet kennen.
Ik zal kijken of het me lukt om de foto's op de site te zetten. In ieder geval tot de volgende keer!!!!!

  • 04 Januari 2007 - 07:40

    Fam.v. Meel:

    Hoi Sabineke

    Nog de beste wensen voor 2007 En da ge mar heeeel gezond mag blijven.Dan komt het met die nieuwjaars wensen volgend jaar ook wel weer goed.
    De groeten van ons allemaal.
    Houdoeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  • 05 Januari 2007 - 17:51

    Karin:

    Hi B
    Ook jij een te gek 2007! Mij oud en nieuw was ook niet spectaculair maar wel gezellig. Samen met Fem voor de buis met ons staatslot! En maar hopen! Verder wat hapjes en bubbels verwerkt. Zit nu in Bangkok! Mooi hotel, veder een beetje saaie club. X K

  • 06 Januari 2007 - 10:16

    Tante Marijke:

    Ook voor jou een heel gelukkig maar vooral gezond 2007. May all your wishes come trough.
    Hier was het ook rustig met z'n tweeen, nieuwjaarsdag met de buren gevierd, heel gezellig.
    Liefs, ook van Frans

  • 13 Januari 2007 - 09:13

    Lizeth:

    Hoi Sabine,

    Een beetje laat... maar toch het Allerbeste voor het nieuwe jaar en heel veel Geluk!! Goed dat het met je gezondheid weer beter gaat want dat is toch wel het belangrijkste!
    Heel veel groetjes van Lizeth

  • 15 Januari 2007 - 19:16

    Bas Van De Vrande:

    Hey Bien,

    Schandalig dat ik nu pas iets van me laat horen...! Beter laat dan nooit zeggen ze toch.
    Leuk om te zien en lezen dat het je goed gaat daar. Begreep van mama dat je ziek bent geweest. Mooi balen zeg, maar gelukkig ben je re nu weer bovenop!
    Ik vergeet je helemaal de allerbeste wensen te doen voor 2007... Mag volgens mij officieel ook niet meer nu, maar doe het toch!
    Ik ga zeker vaker op je weblog kijken, want wil wel met eigen ogen zien hoe het je vergaat daar! Ga er nu weer een eind aan breien. In ieder geval heel veel suc6 én (werk)plezier daar en laat snel weer iets van me horen. Heb me net aangemeld zodat ik te horen/zien krijg wanneer je weer een bericht geplaatst hebt.
    Groetjes van je neef Bas (en natuurlijk ook van Anouk)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sabine

Actief sinds 11 Juli 2006
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 44019

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 23 Februari 2014

Hall in Tirol, Oostenrijk

28 Augustus 2012 - 30 September 2013

MALTA

02 Juli 2009 - 29 September 2009

Amerika

30 November -0001 - 29 Mei 2007

Mijn eerste reis

01 April 2002 - 01 September 2002

dat was Canada

28 November 2009 - 30 November -0001

PRAAG

Landen bezocht: