smile - Reisverslag uit Tegal, Indonesië van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu smile - Reisverslag uit Tegal, Indonesië van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

smile

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

26 December 2006 | Indonesië, Tegal

En ik kan weer lachen. Gelukkig maar. De fysio heeft goed geholpen en ik kan weer praten, eten, lachen...etc. Heerlijk. Met Guillain gaat het ook steeds beter. Moet nog wel oppassen dat ik niet te veel doe, maar het gaat helemaal goedkomen. Ik was afgelopen zaterdag op de bruilofd van mijn vriend Mito. Ik zal meteen de foto's plaatsen. Het was weer een super gezellig feest....maar niet heus. Zitten en kijken en eten en drinken. Het paar moest van alles en nogwat doen, traditie! Ze hebben zich 3x omgekleed terwijl Nia en ik er waren. Volgens mij is het zelfs 5x op zo'n avond.
Maar goed, het is mijn vriend en ik vond het toch wel leuk om er aanwezig te zijn. Heb in ieder geval weer leuke foto's kunnen maken.
25 december naar de kerk met Enggar. Ik dacht dat het een katholieke kerk was....ahum, zat ik daar tussen de protestanten. Maar ik snap wel waarom de mensen hier nog naar de kerk gaan. Mega gezellig. Bij binnenkomst kregen we een kaarsje, een zakje met thee en een boekje. Volop zingen, klappen en mee swingen.
De preek was een beetje lang, maar daarna hadden we nog een bingo en een toneelstukje. Echt heel leuk!!!
Dan is het in NL toch maar stijf en saai hoor.
Na de mis warme thee en een bakje met eten voor thuis. En dat was heel erg lekker!!!
Tja, de mensen daar vonden het prachtig dat er een buitenlander in de kerk zat. Mag iedere zondag komen als ik wil....moet daar nog even over nadenken....haha.
Ik ben ondertussen aan het kijken naar vluchten naar Australie. Voor degenen die het nog niet weten, dat is waar ik graag heen wil in februari. Ik wil rond de 15e gaan. Moet dus nu wel gaan kijken voor vluchten. Als iemand nog een hint heeft!!! Laat even weten.
Kerst hier is trouwens helemaal niet gezellig. Althans niet in het kos kos san. Daar wonen verder alleen moslims en die vieren het niet. Maar goed, we zijn de dagen weer doorgekomen. Ik heb vandaag, 2e kerstdag gewoon les gegeven en dat was maar goed ook. Het was anders een saaie dag geweest.
Het regenseizoen is begonnen hoor!!! En dan plenst het eruit. Helaas als de wind verkeerd staat komt het mijn kamer binnen en dat kan ik gaan dweilen. Zal ook die foto plaatsen.
Goed, dat was het weer. Jullie zijn weer op de hoogte. Bedankt voor de goede wensen!!!!!!!

  • 26 December 2006 - 13:52

    Tanta Marijke:

    Ben blij, dat het weer goed met je gaat want als je zo ver weg bent is je gezondheid goud waard! Hoef je geen fijne kerst meer te wensen, wanr daar is het dus al voorbij. Wij gaan zo direct naar Janiek en daar komen ook de kinderen van Frans. 11 Volwassenen en 6 kid's!!!!
    Hatsekidee! Hoop dat het lukt om naar Australie te komen, je zir er niet zo ver vandaan. Maar dat horen we nog wel.
    Liefs van ons allemaal.

  • 27 December 2006 - 10:48

    TANTE GER :

    GELUKKIG GAAT HET NU WEER BETER MET JE, JE KUNT DE MENSEN WEL LATEN SCHRIKKEN.
    HIER GAAT ALLES OOK WEER Z'N NORMALE GANGETJE. DE KERST WAS ER GEZELLIG. HET IS HIER EEN BEETJE KOUD.LIEFS T gER

  • 30 December 2006 - 02:46

    Anna:

    heeeeey schat, ik loopkilometers achter met de mail dat had je wel gemerkt maar ik denk aan je hoor! heb je je uistapje naar semarang goed overleefd? Wel rustig aan doen hoor! je ebtn nog niet beter, maar wel bijna! Even doorzetten.... dikke KUS

  • 30 December 2006 - 11:57

    Chelly:

    Ha wijffie,

    Nou, wat een verhalen en ervaringen toch allemaal! Lang niks meer van me laten horen, maar ja, had een nieuwe baan (in Amsterdam!!!) en druk druk druk (verhuizen enzo). Baan is nog niet echt wat ik ervan verwacht had, maar dat komt hopelijk nog..........(nu maar hopen dat niemand hier op jouw site komt die toevallig bij mij werkt........hahaha). Maar wat gaaf dat je naar Australie doorgaat.........had ik helemaal niet meegekregen (goh, Chel, moet je misschien eens meer de site bezoeken....??) Maar ga je daar ook weer lesgeven? Nou, ik zal aan hellie eens je emailadres vragen, dan kan ik wat langer kliederen....(PS: van de zomer ben je welkom in A'dam
    hoor....of ga je de wereld over??? Nou, wijffie, dikke succeszoen nog van Chelly (ga je nog oud & nieuw vieren morgenavond?? of is dat daar niet??) doei

  • 02 Januari 2007 - 15:28

    J.Bonink:

    Dag Sabine, ik hoorde van je Pa dat je ziek nemt geweest maar dat het nu weer beter gaat met je. Mede namens mijn vrouw van harte een HEEL GELUKKIG 2007 !! Alle goeds toegewenst door fam.Bonink

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sabine

Actief sinds 11 Juli 2006
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 44123

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 23 Februari 2014

Hall in Tirol, Oostenrijk

28 Augustus 2012 - 30 September 2013

MALTA

02 Juli 2009 - 29 September 2009

Amerika

30 November -0001 - 29 Mei 2007

Mijn eerste reis

01 April 2002 - 01 September 2002

dat was Canada

28 November 2009 - 30 November -0001

PRAAG

Landen bezocht: