Alle dolfijnen zwemmen in het water - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu Alle dolfijnen zwemmen in het water - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

Alle dolfijnen zwemmen in het water

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

29 April 2007 | Nieuw Zeeland, Kaikoura

Maar ik helaas niet... Er waren vandaag wel dolfijnen, maar ze hadden geen zin om te spelen en dus gingen wij niet in het water en dus heb ik niet met dolfijnen gezwommen. Gelukkig heb ik ze wel gezien en ze kwamen zelfs onder de boot door. Dicht bij. Dus zooo erg was het niet. Het was trouwens mega koud in zo'n wetsuit.( en dat niet eens in het water) En de moeite om zo'n rubberpak aan te krijgen....zucht. De zon scheen wel, maar er stond een koude wind. En er waren behoorlijke golven. Hoefde niet over te geven. Helpt echt om naar de horizon te blijven kijken!!!! Gelukkig kregen we ook het grootste deel van het geld terug. Helaas kan ik het morgen niet nog een keer proberen, want ik ga met de boot naar Wellington. Mijn tijd op het zuid eiland zit erop.
Hier in Kaikoura is niet veel te doen. Je merkt echt dat het hier om de dolfijnen, walvissen en albatrossen gaat. Er zijn wel veel motels en B&B waar de toeristen kunnen overnachten. Maar het stelt qua dorp niet veel voor. Ik vind het prima dat ik weer naar Wellington ga. Vorige keer toen ik er was was het rond pasen en was er veel gesloten. Nu dus mooi de kans om het nog eens te gaan bekijken.
Weer bedankt voor de leuke mailtjes en reachties op mijn weblog. Ik vind het super om het te lezen.

  • 29 April 2007 - 05:56

    Diana:

    Leuk dat je ze van zoooo dicht bij hebt gezien!!!Veel plezier nog daar, hier gaat alles goed, vrij veel boekingen dus ook schoonmaakwerk.Weer is regen vandaag ,gisteren mooi(lijkt wel Nieuw zeeland!!hIHI)

  • 29 April 2007 - 08:04

    BaGeLe:

    Jammer dat je niet met de dolfijnen kon zwemmen.
    Hier in Pians geen dolfijnen maar wel goed weer. Weer temperaturen van 25+ en veel zon.
    We hebben met Pa een paar klussen rond en in het huis volbracht. We houden die man dus wel lekker bezig.
    Vandaag gaan we lekker Sushi(!) eten en een beetje wandelen.


  • 30 April 2007 - 13:08

    Wilhelmus J A V Meel:

    Hoi Sabina

    Alles onder controle zie ik!!
    Nou hier ook.Zijn weer terug van Texel.
    Prachtig weer.Paar dagen een bietje fris.
    Mar oos vrouw heg ut weer 6 dage mee mu
    uit gehouwe.Das dan weer positief.
    Heb net het dundoek uit gehange!!
    Anders had ik weer gelijk binne kenne halen.Voor de rest lukt het hier wel.
    We hopen da ge nog ne mooie tijd heb daar
    Tot horens of ziens!!!!

    De groetjes Houdoeeeeeeeeeeeee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sabine

Actief sinds 11 Juli 2006
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 44330

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 23 Februari 2014

Hall in Tirol, Oostenrijk

28 Augustus 2012 - 30 September 2013

MALTA

02 Juli 2009 - 29 September 2009

Amerika

30 November -0001 - 29 Mei 2007

Mijn eerste reis

01 April 2002 - 01 September 2002

dat was Canada

28 November 2009 - 30 November -0001

PRAAG

Landen bezocht: