sweet azz - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu sweet azz - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

sweet azz

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

24 April 2007 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Van Queenstown ben ik naar Dunedin gegaan. Niet echt een stad die de moeite waard is. Gelukkig regende het er niet, want dat schijnt het er nogal te doen...Ik heb er wat rondgewandeld. Ik was er maar 1 nacht. Het hostel was wel heel leuk, het was een oud ziekenhuis geweest.
Vanuit daar ben ik naar Mount Cook gegaan. Dat is de hoogste berg hier in NZ. Daar is dan een heel klein dorp in de buurt. Er wonen daar zo'n 120 mensen. Op de school zitten 18 leerlingen en er is 1 leraar. Ik heb daar een mooie wandeling gemaakt. Het begon bewolkt en ik kon die berg helemaal niet zien. Maar hoe dichter bij ik kwam, hoe meer de wolken verdwenen en....tada, daar was Mount Cook.
Na Mt. Cook op naar Lake Tekapo. Het klinkt een beetje als kiekebo,hoe ze het uitspreken. Mooi meer, mooie omgeving, yep...het was weer helemaal top.
Ik was twee nachten daar. En gisteren met de bus naar Christchurch gegaan. En wie kwam ik daar tegen?! Yep, Gini. Wij gezellig rond aan het lopen door deze stad. Je zou bijna denken dat je in Oxford bent. Heel gezellig en het is wel weer leuk om in een grotere stad te zijn.
Het is hier wel zo Engels. Ik zal de foto's erbij zetten,dan zie je het zelf.
Goed, 's avonds gezellig naar de Ierse pub gegaan. We zaten buiten op het terras, terwijl er binnen een jam sessie aan de gang was. Wel Ierse muziek natuurlijk.
Vandaag lekker uitgeslapen en op naar de Botanical Gardens. Erg mooi. Weer goed weer!!!
Sweet azz....de uitdrukking van de kiwi's. Het betekent zo iets als; alles is goed. Sommigen zeggen het echt aan het eind van iedere zin.
SWEET AZZ

  • 25 April 2007 - 06:56

    BaGeLe:

    Hoi Bien,

    Fijn om even na een paar dagen weer je log te kunnen lezen. Helaas hebben we elkaar op Yahoo een paar keer gemist... maar 6uur is echt te vroeg om te chatten.

    Mooie foto's weer! Ik hoop ze straks een keer 'levensgroot' te kunnen zien als je weer bij ons op bezoek bent.

    Geniet nog van de resteerende dagen op NZ en hopenlijk tot binnenkort.

  • 25 April 2007 - 08:58

    Tante Marijke:

    Lieve Bien,

    Het blijft prachtig daar en inderdaad net Oxford. Ben daar een keer met Janiek geweest. Gaan vanavond met haar eten vanwege trouwdag en verjaardag.
    Knuffel!

  • 26 April 2007 - 20:03

    Janiek:

    He Bien,

    Je hebt weer super mooie foto's en ik zie dat je mooi weer hebt maar ik ben zo benieuwd hoe warm het bij jouw is ? Hier is het om af te pikken ( rond de 30 graden) ik geloof niet dat het op mijn verjaardag ooit zo warm is geweest, hoop wel dat het mooi blijft want vieren doe ik het pas zondag.
    Lieverd tot snel en een dikke X

  • 28 April 2007 - 14:27

    Resya :

    Sabine wassup ^.^V yeah I'm droppin by to say hello and those scenere are just soooooo beautiful..I enjoy to see those pics lol..just that I dun understand bout the languange lol Ik dun speak Dutch lol...


    See ya soon
    *HuGz*

    ~Resyie~

  • 28 April 2007 - 14:28

    Resya :

    Sabine wassup ^.^V yeah I'm droppin by to say hello and those scenere are just soooooo beautiful..I enjoy to see those pics lol..just that I dun understand bout the languange lol Ik dun speak Dutch lol...


    See ya soon
    *HuGz*

    ~Resyie~

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sabine

Actief sinds 11 Juli 2006
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 44342

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 23 Februari 2014

Hall in Tirol, Oostenrijk

28 Augustus 2012 - 30 September 2013

MALTA

02 Juli 2009 - 29 September 2009

Amerika

30 November -0001 - 29 Mei 2007

Mijn eerste reis

01 April 2002 - 01 September 2002

dat was Canada

28 November 2009 - 30 November -0001

PRAAG

Landen bezocht: