na regen komt.... - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu na regen komt.... - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

na regen komt....

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

12 April 2007 | Nieuw Zeeland, Wellington

zonnenschijn en dat is maar goed ook. Gisteren was onze rit vanuit Nelson naar Greymouth en het regende de hele dag. Ik heb nog wel een aantal foto's gemaakt van de pannenkoekrotsen. Heel mooi trouwens. Maar ik ga te snel. Ik was dus eerst in Nelson. Je gaat naar Nelson omdat je iets wilt gaan doen in het Abel Tasman nationaal park. En dat heb ik gedaan. En wel 4 1/2 uur lang. Ik ben eerst met de bus naar het begin van het park gegaan. Toen met de boot naar Torrent Bay en van daar uit weer terug gewandeld naar de bus. Het was een hele mooie wandeling. Veel door de bush en af en toe een geweldig uitzicht over de zee. Ik zal de foto's plaatsen, dan kun je het zelf zien.
Van Nelson naar Graymouth. Het hostel was erg leuk. Iedere kamer had een dier als thema. Ik sliep in de aapkamer...(Daan, iets voor jou!!!!)
Met een aantal zijn we een brouwerij gaan bekijken. Er was een bierproeverij bij en we hadden een bbq. Dus we zijn de avond goed doorgekomen, want voor de rest is er niet veel te doen daar.
Vandaag met de bus naar Frans. Het is hier zo mooi!!! Er is een hele grote gletscher waar je kunt gaan 'wandelen'. Met gids natuurlijk. Ik ben net even gaan kijken en het is echt zo mooi. Ik ga niet wandelen op de gletscher morgen. Ik ga hier in de buurt rondkijken. Ik blijf twee nachten hier, kan het dus rustig aan doen.
Ik zal eens kijken of ik de foto's kan plaatsen, dan kun je een beetje meegenieten.

  • 12 April 2007 - 05:45

    Tante Marijke:

    Kon een aantal keren je mails niet bekijken, kwamen niet door (heel raar) maar nu ia alles weer oke. Het ziet er allemaal geweldig uit, had al van mensen gehoord dat het een prachtig land is. Flink genieten nog maar!!!
    Dikke knuffel

  • 12 April 2007 - 05:48

    Huut:

    Hoi Zus,
    geweldig dat je het zo naar je zin hebt, fantastische foto's trouwens.
    Volgens de foto's is Nieuw Zeeland wel iets voor jou om te blijven plakken (hebben wij een mooi vakantieadresje). Heel veel liefs en tot later.

  • 12 April 2007 - 12:14

    Janiek:

    Ongelofelijk, dat er nog zo veel moois te zien is op aarde.
    Ik kon me niet voorstellen dat er nog iets mooiers dan Africa zou zijn. Maar dit is het dan, dank zij jouw heb ik een nieuwe reisbestemming gevonden. Lieverd geniet er van. Dikke kus

  • 15 April 2007 - 23:49

    Diana:

    We zijn in Yuulong nu dus alleen maar e-mail hier.Ja ik ben een van de gelukkige die weet waar je het over hebt als je zegt dat het mooi is, en Huut heeft wel gelijk als hij zegt dat het wel wat voor jou is. Mooi Maori op de kop tikken !! Hihi! Veel plezier nog XXX

  • 16 April 2007 - 07:15

    Onkel Thijs:

    He Bieneke
    Leuk te horen da alles goe gaat,
    Ben de afgelope tijd nogal veel wisse varen.Dus nu je laatste mailjes even uitprinten.Nog bedankt voor je respons.
    Heb veel plezier daar en tot horens of tot ziens!!!

    Houdoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  • 17 April 2007 - 20:30

    Desiree V.d. Sande:

    Hoi Sabientje,

    Ik sluit mij aan bij Janiek, dat wordt een nieuwe reisbestemming. Als Inge wat groter is, zullen we daar vast en zeker eens naar toe gaan. Het is in 1 woord: ADEMBENEMEND!

    Groeten,
    Deesje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sabine

Actief sinds 11 Juli 2006
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 44346

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 23 Februari 2014

Hall in Tirol, Oostenrijk

28 Augustus 2012 - 30 September 2013

MALTA

02 Juli 2009 - 29 September 2009

Amerika

30 November -0001 - 29 Mei 2007

Mijn eerste reis

01 April 2002 - 01 September 2002

dat was Canada

28 November 2009 - 30 November -0001

PRAAG

Landen bezocht: