zondagmiddag - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu zondagmiddag - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

zondagmiddag

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

17 Oktober 2010 | Tsjechische Republiek, Praag

Ik weet dat ik gisteren nog geschreven heb, maar mijn dag was zo leuk vandaag dat ik die graag met jullie wil delen. Het weer hier is super. Mooie, koude dag.
Gavin belde me rond 10 uur om te vragen of ik iets van plan was. Helemaal niks. Dat kwam goed uit want hij wilde naar Karlsteijn en naar grotten in de buurt van Praag.
Ik had wel zin in een dagje buiten Praag. Dus Gavin, Johnny en ik zijn eerst naar de grotten gereden en daarna naar Karlsteijn waar een kasteel is. Je ziet op de foto's wel wat ik bedoel.
Het was een heerlijke dag!!!

• 17 Oktober 2010 - 16:42

Janiek :

Hi Bien,

Het ziet er sprookjesachtig uit.
    Ik kijk er naar uit dat je naar NL komt.

X tot snel

• 17 Oktober 2010 - 20:25

Tante Ger:

Hoi Bien,
    Aan de foto,s te zien heb je een heerlijke dag gehad.Wat een prachtige omgeving.Zo kom je nog eens ergens!!!
    Heb weinig tijd voor je gehad.Maar veel zorgen met ons mam gehad.Die overigens vrijdag in het ziekenhuis opgenomen is.
    We wachten af wat het allemaal is.
    Tot over een week,liefs tante Ger.

• 18 Oktober 2010 - 13:04

Tante Marijke:

Hoi lieverd,

Wat een verschrikkelijk rot nieuws uit Indonesie , je ziet weer dar je niet weet wat hetleven voor je in petto heeft!
    Maar zoals je zegt, kop op!
    Fijn dat je weer een weekje hier komt, we proberen met Pa een afspraak te maken als Barend en Gerti er ook zijn. Wat een gezellige zondag had je, ziet er fantastisch uit. Wij hadden een weekend van niets als feestjes, ik weet, een luxe probleem!
    maar toch een beetje veel van het goede al was het ook erg leuk.
    Hopelijk tot gauw en een dikke kus

• 21 Oktober 2010 - 03:23

Anna:

was 't erg kil in die grotten? mooie plaatjes hoor, prachtig ook die herfstkleuren.
    ik ga nu naar een tentoonstelling over de 'troostmeisjes' tijdens de japanse bezetting, een zeer beladen onderwerp. meisjes van 13 jaar die werden geprostitueerd... kan je nagaan, en toch wordt het ze nagedragen... :-(