nog 1 week.... - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu nog 1 week.... - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

nog 1 week....

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

16 Oktober 2010 | Tsjechische Republiek, Praag

en dan kom ik naar Nederland. Ik kijk er heel erg naar uit. Ik merk dat ik de hele zomer gewerkt heb en een pauze nodig heb. Kan niet wachten om familie en vrienden te zien. Ik blijf niet lang, maar een week, maar met de kerst kom ik ook naar Nederland.
Hier in Praag gaat het nog steeds goed. Mijn agenda is vol en het drukke leven is weer begonnen. Ik heb nog maar 2 publieke cursussen, de rest is allemaal bij bedrijven. Ik vind het prima zo. Het levert meer geld op en ik vind het ook leuk om bij bedrijven les te geven. Je hebt meer een band met de studenten.
Hier in Praag is het ondertussen ook herfst. Mooi om de kleuren te zien veranderen. Vooral als je over de rivier gaat en de bomen op de heuvels kunt zien.
We hebben een super nazomer gehad. Vorige week was het heel mooi weer. Fris, maar zonnig en super om te wandelen. Het blijft nog steeds een ontdekkingsreis hier. Afgelopen zondag was ik met Warren gaan wandelen. Ik weet niet hoe lang we onderweg waren, maar het was een behoorlijk eind.
We waren naar Petrin gelopen. Dat is een heuvel in de stad waar een soort namaak eiffeltoren staat. Het is een redelijk stijle wandeling. Tot onze verassing waren de rozen op de top van de heuvel nog volop in bloei.Er is daar een hele mooie rozentuin.
Helaas gaat Warren aan het eind van de maand voor 3 maanden terug naar Australie. Hij is een hele goede vriend van me en ik zal hem erg missen.
Maar goed, hij komt in ieder geval weer terug.
Ik had pas geleden slecht nieuws gekregen. Een vriendin van me in Indonesie is overleden. Drie dagen nadat ze was bevallen van een dochter. Hoe ontzettend verdrietig is dat? Toen ik in Indonesie was kon ik altijd bij haar terecht. Ze was een hele lieve vrouw. En veel te jong, pas 32 jaar oud.
Zo zie je maar.
Tja, dat is natuurlijk niet zo leuk om mee te eindigen. Dus laat ik zeggen dat het nog steeds goed met me gaat, ik Praag nog steeds een super stad vind en ik volop geniet van mijn tijd hier.

• 17 Oktober 2010 - 10:50

BaGeLe:

Hallo Zus,

We kijken er ook naar uit om jou in Tilburg weer te zien. Wij komen in de nacht van Vrijdag op Zaterdag aan.

Zoals je weet ga ik dan Zondag door naar Singapore en kom op Donderdag weer terug. Gerti & Leah blijven dan in Tilburg.

Nu eerst vanavond nog naar Dubai om Donderdagmiddag weer terug te zijn.

Nog een fijne week!

Liefs & Groetjes uit Quadratsch.

• 18 Oktober 2010 - 02:31

Anna:

het schijnt dat in het ziekenhuis waar jouw vriendin is overleden ook 2 andere vrouwen zijn overleden, alle bij de zelfde dokter en allen na een keizersnede... hoop dat er een onderzoek komt en er wat aan deze misstanden gedaan wordt!
    kus!