welcome to Chicago... - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu welcome to Chicago... - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

welcome to Chicago...

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

27 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Chicago

Hallo,

Na twee vluchten van Boston naar Chicago was ik om half 9 op het vliegveld aangekomen. Met de metro naar downtown gegaan, daar is mijn hostel. Toen ik aankwam was het nat, maar ik had gelukkig geen regen op weg naar het hostel.
Omdat er in het hostel geen dorms meer vrij waren kreeg ik een eigen kamer. Wouw, ik kan je vertellen dat het wel lijkt of ik in een hotel slaap. Eigen wc, eigen douche, breed bed. Helemaal super..haha.
Gisterenavond niet meer veel gedaan. Vanochtend hier in het hostel een gratis ontbijt op!! Hoezo service?! Daarna op pad gegaan. Eerst naar Buckingham fountain. Toen naar Mellennium park. Ik zal dadelijk meteen de foto's erbij plakken, maar de vreemde dingen die je ziet, oa een soort podium, een spiegelende blob en een man in een waterval, dat is allemaal daar te vinden. Na het park ben ik naar de bieb gegaan. Het is vol met mozaiek. Apart, wel mooi, ook wel beetje kitsch..haha.
Ik ben na een koffie in het cafe in de bieb wat gaan rondlopen. Ik kwam uit bij het beeld van Picasso. En een gebouw, ik weet niet of het city hall was, maar van binnen behoorlijk spectaculair...kijk zelf maar.
Het hostel is super! Groot en veel open ruimtes. De lounche is heerlijk. Grote ramen om naar buiten te kijken. Oh ja, ik moet wel met oordoppen slapen, want de trein die boven de weg gaat komt langs...haha. Chicago bevalt me nu al heel erg. Ik ben pas de eerste dag hier, maar ik vind het super!!

• 28 Augustus 2009 - 01:58

Anna:

wauw... dat beeld van picasso

• 28 Augustus 2009 - 13:15

Tante Marijke:

Ziet er allemaal weer geweldig uit, wat een fantastische tijd voor je!
    Liefs