nog steeds in Bosten - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu nog steeds in Bosten - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

nog steeds in Bosten

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

14 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Wat is dit een andere stad dan NY. Wel heel interessant, vooral voor de Amerikaanse geschiedenis. Hier speelde heel wat af in de oorlog tegen de Britten.
Ik ben hier alweer een week en heb al heel veel van de stad gezien. Te veel om allemaal te vertellen. Helaas kan ik hier geen foto's bijplakken, omdat ik niet op mijn eigen laptoppie zit. Maar zodra ik ergens gratis kan internetten komen de foto's. Ik zal dan ook wat meer over Bosten vertellen. Morgen gaan Louise en ik naar Maine! Ben heel erg benieuwd hoe dat zal zijn.

• 15 Augustus 2009 - 06:22

BaGeLe:

Hoi Bien.

Ik ben blij dat Boston je zo goed bevalt. Ik vond het ook een mooie 'europeesche" stad. Fijn dat je het zo naar je zin hebt.

Nog veel plezier.

• 15 Augustus 2009 - 19:48

Tante Marijke:

Lieve Bien,

Heb heel even vlug je berichten gelezen, wat leuk allemaal!
    Zijn net een paar uurtjes thuis van de vacantie, hebben het erg leuk gehad, alleen de laatste dag was pittig, 13 uur onderweg geweest(met stops).
    Liefs