nog steeds in Bosten - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu nog steeds in Bosten - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

nog steeds in Bosten

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

14 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Wat is dit een andere stad dan NY. Wel heel interessant, vooral voor de Amerikaanse geschiedenis. Hier speelde heel wat af in de oorlog tegen de Britten.
Ik ben hier alweer een week en heb al heel veel van de stad gezien. Te veel om allemaal te vertellen. Helaas kan ik hier geen foto's bijplakken, omdat ik niet op mijn eigen laptoppie zit. Maar zodra ik ergens gratis kan internetten komen de foto's. Ik zal dan ook wat meer over Bosten vertellen. Morgen gaan Louise en ik naar Maine! Ben heel erg benieuwd hoe dat zal zijn.

  • 15 Augustus 2009 - 06:22

    BaGeLe:

    Hoi Bien.

    Ik ben blij dat Boston je zo goed bevalt. Ik vond het ook een mooie 'europeesche" stad. Fijn dat je het zo naar je zin hebt.

    Nog veel plezier.

  • 15 Augustus 2009 - 19:48

    Tante Marijke:

    Lieve Bien,

    Heb heel even vlug je berichten gelezen, wat leuk allemaal!
    Zijn net een paar uurtjes thuis van de vacantie, hebben het erg leuk gehad, alleen de laatste dag was pittig, 13 uur onderweg geweest(met stops).
    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Sabine

Actief sinds 11 Juli 2006
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 44055

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 23 Februari 2014

Hall in Tirol, Oostenrijk

28 Augustus 2012 - 30 September 2013

MALTA

02 Juli 2009 - 29 September 2009

Amerika

30 November -0001 - 29 Mei 2007

Mijn eerste reis

01 April 2002 - 01 September 2002

dat was Canada

28 November 2009 - 30 November -0001

PRAAG

Landen bezocht: