bosten - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu bosten - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

bosten

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

10 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Na twee super leuke dagen met de twee nichten zijn Louise en ik gisteren naar Boston gegaan met de trein. De rit duurde meer dan 4 uur, maar het ging heel snel voorbij. Hier in Somerville had ik gisteren niet echt iets gezien, maar dat heb ik vandaag goed gemaakt. Het is totaal iets anders dan NY.Somerville is net buiten Boston. Dus ik zit eigenlijk niet echt in Boston..haha. Maar goed, ik ga morgen dan echt naar Boston.
Zaterdag zijn we naar een museum geweest waar een tentoonstelling is over de NL'ers zo'n 400 jaar geleden. Erg interessant. Er zijn nog zoveel namen hier in de omgeving die je kunt herleiden naar een NL naam. Coney Island vond ik wel de leukste, want dat was vroeger conijne eiland...hmmm.
Zaterdagavond zijn we in het meatpacking district gaan eten. Daar waren vroeger de slagers. Nu zitten ze er bijna niet meer. Heel veel restaurantjes, dure design winkels. Maar het is super om te zien, en het eten was heerlijk. We hadden bij een Italiaan gegeten. Bij het meatpacking district loopt een oude, verhoogde spoorlijn. Er rijden nu geen treinen meer, maar de lijnen liggen er nog wel en er is een soort park van gemaakt. Heel apart. Omdat het lijkt of je op een brug loopt kun je mooi naar beneden kijken en heb je best een aardig uitzicht over Manhattan.
Gisterenochtend hadden we nog een brunch in The Village en toen moesten we al richting Penn station om de trein te nemen naar Boston.
Hier overnacht ik in het grote huis

• 10 Augustus 2009 - 18:07

Huut:

Hoi zus,
    leuk dat je eindelijk van je tijd in NY kan genieten.
    Vakantie is goed bevallen Denemarken was het bezoeken meer dan waard.
    Liefs en groet.

• 10 Augustus 2009 - 20:04

Mireille:

Hoi Bien,

Leuk om te lezen allemaal joh. En wat een maffe foto's zitten erbij. Geniet er nog maar van.
    Liefs

• 11 Augustus 2009 - 04:52

Diana:

Hoi Bien nou zo te zien heb je wel een heeeeeleboel gave niet toerischtische plekjes daar ontdekt. leuk joh, heeel veeeeel plezier in Boston.
    XX