en soms heb je mazzel - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu en soms heb je mazzel - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

en soms heb je mazzel

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

04 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Wat een dag vandaag. Ik heb me weer helemaal te pletter gelopen. Ik wilde eigenlijk naar Ellis Island en het vrijheidsbeeld, maar er waren meer mensen die dat dachten. De rij was echt enorm. Door heel het park. (Voor degene die het niet weten, je moet met de boot.) Ik ben dus niet naar Ellis Island gegaan... Wat ik wel gedaan heb is door het oude gedeelte van Manhatten gelopen. Dus in de buurt van Wall street. Er staat niet veel ouds meer, maar er zijn wel opgravingen gedaan een paar jaar geleden en toen zijn er veel dingen gevonden. Helaas was het oude stadhuys niet meer te vinden. Zelfs de fundering niet meer. Tja, ook hier is er gewoon overheen gebouwd.
Na mijn ontdekkingstocht ben ik richting City Hall gelopen. Daar achter ligt het rechtsgebouw en dat zie je heel vaak in tv series. En wat denk je...? Ze waren er een film aan het opnemen. En met wie...? Met Jennifer Aniston. En heb ik haar gezien? Echt wel!! Ik zal de foto's hierbij plakken, dan kun je het zien. Ze zwaaide zelfs naar ons...we stonden aan de overkant van waar ze aan het filmen was. Mijn hemel, wat is die meid dun!! hahahaha Ik heb gezien hoe ze twee keer een opname deden en toen vond ik het genoeg.
Na dat avontuur ben ik door Soho en de Village gewandeld. Kom ik daar toch bekend persoon nummer 2 tegen. Vraag me niet hoe ze heet maar volgens mij zit ze in zo'n Law and Order serie.
Het was me een hele wandeling en ik ben bij 33 street maar in de bus gestapt. Super gaaf, dat is echt leuk. Dan zie je NY pas goed. Dat had ik al veel eerder moeten doen. En het kan gewoon met de metro kaart. Tja, en nu ben ik weer terug op de kamer. Even uitrusten. Het is trouwens heerlijk weer. Wel warm, maar niet zo vochtig.

  • 04 Augustus 2009 - 21:43

    Diana:

    Wow geweldig klinkt het , ja dat zijn leuke dingen voor de mens.
    he we skypen binnenkort. Vrijdag ochtend hier, donderdag avond bij jou is da goed?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Sabine

Actief sinds 11 Juli 2006
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 44052

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 23 Februari 2014

Hall in Tirol, Oostenrijk

28 Augustus 2012 - 30 September 2013

MALTA

02 Juli 2009 - 29 September 2009

Amerika

30 November -0001 - 29 Mei 2007

Mijn eerste reis

01 April 2002 - 01 September 2002

dat was Canada

28 November 2009 - 30 November -0001

PRAAG

Landen bezocht: