zondag...in het computer lab - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu zondag...in het computer lab - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

zondag...in het computer lab

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

26 Juli 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo,

Ik zit voor de verandering in het computer lab. Het is zondag en dit eigenlijk niet hoe ik mijn zondag wilde doorbrengen, maar ik moet mijn laaste opdracht typen en dat heb ik hierbij gedaan. Ik wilde nog een aantal foto's op deze site zetten, maar ik moet even kijken hoe ik dat het beste kan doen.
Gisteren was weer een hele gezellige dag in het gezeldschap van Karen. We zijn naar Brooklyn Heights gegaan. Het ligt net buiten Manhatten en het is er heel leuk. De huizen zijn mooier en er is niet zoveel hoogbouw. Het doet erg Europeesch aan. Onze eerste stop was bij Teresa, een Pools reataurant. Ik wilde wel eens iets Pools proberen. Ik weet echt niet meer hoe het heet, maar het zijn net opgerolde pannekoeken met een soort huttekasse erin. Daarover poedersuiker en je eet het met zure room. Het was best lekker, maar ik denk niet dat ik het nog een keer zal bestellen..haha.
Daarna zijn we naar de promenade gegaan waar je een super uitzicht hebt op Manhatten. Je kunt via de promenade naar DUMBO lopen. Het is een afkorting van een gebied in Brooklyn waar alleen maar opslagpanden stonden en waar eigenlijk niks te doen was. In de afgelopen jaren hebben ze er hard aan gewerkt en je kunt er nu in dure appartemeten wonen. Er zijn ook leuke restaurantjes en koffietenten. Het is echt leuk. Wat het bijzonder maakt is dat het onder de Brooklyn Bridge is. Wat een geweldig ding is dat.
We zijn nog wat door Brooklyn heighs gaan wandelen en hebben menig mooi pand gezien.
Op het eind van de middag weer terug naar Manhatten en terug naar de Y. Ik moet eerlijk zeggen dat de avonden niet zo gezellig zijn. Ik heb geen tv of laptop of zo. Ik had wel een boek gekocht, maar daar is niet veel aan..haha. Jammer van de 3 dollars. Ik ga 's avonds meestal nog wat door de buurt wandelen en neem dan bij een cafe een thee of een koffie. Ach ja, zo hou ik mezelf bezig. Vanacht heb ik voor de eerste keer de security gebeld. Ik heb 4 personen in 1 kamer boven me. Als ze de stoel verschuiven pakken ze die niet even op, maar schrapen ermee over de vloer. Nu maakt me dat niet zoveel uit om 10 uur 's avonds, maar om 2 uur 's nachts word ik daar niet vrolijk van.
Ik ga dadelijk weer lekker naar buiten. Ik ga eens kijken bij J&R. Het is een grote winkel, net zoals It's. Het zit hier in de buurt en ik zag dat ze een notebook in de aanbieding hadden....
goed, tot de volgende keer en weer bedankt voor al de leuke reacties. Ik vind het echt super dat jullie zo achter me staan in deze keuze!!!!

  • 26 Juli 2009 - 19:43

    Tante Marijke:

    Hoi Bien,

    Wat gezellig dat Karen er was. jullie zullen wel heel wat te kleppen hebben gehad.
    Ik kan me voorstellen, dat de avonden wat eenzaam zijn als je geen mensen kent in een stad, hopelijk komt dat nog, maar niet de bovenburen!!!

    Liefs

  • 27 Juli 2009 - 12:13

    Inge:

    He meisje hoe is het? Even de tijd genomen om te kijken op jouw site....
    Volgende keer zal ik wat dieper kijken. Je hebt het volgens mij wel naar je zin, wel druk natuurlijk maar in zo'n wereldstad verblijven is natuurlijk wel heel machtig.
    Ik spreek je snel weer een keertje.
    groetjes Inge Hendriks

    p.s. geen veranderingen bij Ericsson hoor, kan altijd zo terug komen!!!!!

  • 27 Juli 2009 - 18:06

    Karin:

    Hi Lieverd,

    Ik vertrek zondag 13.30 LT vanaf Amsterdam. Ik zal een sms sturen als ik ben geland. Succes nog van de week. Dikke kus Ka

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Sabine

Actief sinds 11 Juli 2006
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 44031

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 23 Februari 2014

Hall in Tirol, Oostenrijk

28 Augustus 2012 - 30 September 2013

MALTA

02 Juli 2009 - 29 September 2009

Amerika

30 November -0001 - 29 Mei 2007

Mijn eerste reis

01 April 2002 - 01 September 2002

dat was Canada

28 November 2009 - 30 November -0001

PRAAG

Landen bezocht: