Het eerste werkstuk - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu Het eerste werkstuk - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

Het eerste werkstuk

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

17 Juli 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Ik wilde even mededelen dat ik mijn eerste werkstuk terug heb en al mijn bloed, zweet en tranen de moeite waard zijn geweest, want ik ben voor dat onderdeel geslaagd.
En ik kan je vertellen dat ik super blij ben. De les vandaag ging ook heel goed. Ik had goede reacties. We hadden vandaag ook een 1 op 1 sessie met onze lerares en mijn gemiddelde is een S / S+ en dat is goed genoeg om lerares te worden.
Ondertussen ben ik alweer veel te lang hier binnen. Ik moest nog een werkstuk afmaken voor morgen. Dat gaat meer over het ontleden van taal. Ik moest het nog typen. Na 3 uur heb ik het meeste gedaan. Ik kan nu weer naar huis om het daar nog wat bij te schafen. Morgenvroeg kan ik dan de complete versie uitprinten.

  • 18 Juli 2009 - 00:02

    Diana:

    GEFELICITEEEEEED!!!
    GEWELDIG!!!!
    Nog effe en het is Juf Bien!!xxx

  • 18 Juli 2009 - 09:56

    Tante Ger.:

    Hoi Bien,
    leuk dat je al resultaat hebt van je inspanningen.
    Wij komen net van Barend terug mooi weer gehad en erg leuk om weer eens bij hun te zijn.
    al was het maar voor ,n avond en nacht. geslapen in het app.diner en ontbijt met de family.En dat was heel leuk.ook om met Leah te zingen uit jou boek.scheepje v....
    Monica en Ilse nog gezien.We kwamen van duitsl en zijn doorgegaan naar Lux stad daar overnacht,gelunched op een terras,en woensdag avond weer thuis.
    Bien veel succes de komende lessen en liefs T Ger.

  • 18 Juli 2009 - 11:16

    Karin:

    Proficiat!
    Succes bij de volgende projecten. Tot snel XXXKa

  • 18 Juli 2009 - 12:24

    Tante Marijke:

    Gefeliciteerd!!Dat wordt wat, Miss Bien, our english teacher!!
    Je moet er wel hard voor werken, maar het levert ook wat op!
    Dikke kus

  • 18 Juli 2009 - 19:24

    Bernadette:

    Hoi Bien,

    Congratulations, a couple of more weeks and you are a top teacher,wish you all the best.Love Bernadette

  • 18 Juli 2009 - 21:07

    HuSaKoMaDa:

    Hoi Bien,
    nog even doorwerken en dan is al je harde werk beloond. En dan lekker de toerist uithangen en wat meer zien van die grote appel, dan de uni en de metro.
    Heel veel liefs en tot later.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Sabine

Actief sinds 11 Juli 2006
Verslag gelezen: 410
Totaal aantal bezoekers 43992

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 23 Februari 2014

Hall in Tirol, Oostenrijk

28 Augustus 2012 - 30 September 2013

MALTA

02 Juli 2009 - 29 September 2009

Amerika

30 November -0001 - 29 Mei 2007

Mijn eerste reis

01 April 2002 - 01 September 2002

dat was Canada

28 November 2009 - 30 November -0001

PRAAG

Landen bezocht: