alweer een les... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu alweer een les... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

alweer een les...

16 Juli 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Ik schrijf volgens mij alleen nog maar over de cursus en de lessen en hoe druk het is. Tja, dat is het ook. Vandaag mag ik weer lesgeven. We zijn naar een ander niveau gegaan. We zitten nu bij pre-intermediate. De laagste klas zeg maar. De leerlingen kunnen dus niet zo goed Engels als de groep waar ik vandaag kwam. Ik dacht dat het makkelijker zou zijn, maar dat is het niet. Je moet ze alles uitleggen, voorzeggen zodat ze het kunnen herhalen en ze zijn langzamer met het begrijpen van dingen.
Goed, ik geef over een half uur een grammatica les.....dat wordt nog iets. Ik heb me goed voorbereid en nu maar kijken of het voldoende was.
Ik zie op dit moment niet veel van New York. Eigenlijk alleen maar de route die ik iedere dag neem naar en van de uni. Maar ik heb geen spijt dat ik hier gekomen ben voor de cursus. Omdat ik in een stad zit waar ik niemand echt ken kan ik me goed op de cursus focussen. En over 2 weken is het over en dan kan ik de toerist gaan uithangen.
Maandag hebben we een studie dag. Sommige mensen van de cursus denken dat het een rustdag is....nee, is het niet. Er is genoeg te doen. We hebben gisteren een nieuwe opdracht gekregen. Dus ik heb genoeg werk. Morgen moet ik mijn andere opdracht inleveren. Die gaat over de ontleding van taal....zucht..hahaha. Ik voel me net juffrouw Mier.

• 16 Juli 2009 - 23:28

Diana:

Haai juf Bien!!
    Ik vind het nog steeds knap dat je dit doet , en natuurlijk leuk voor je dat je bijna toerist bent.Hier alles goed, hebben net een gewonde galah gevonden. hebben hem op een veilig plekje voor de beesten gezet. haha countrylife!!!!
    xxx

• 17 Juli 2009 - 14:30

Ha die Bien,

Ja, het zal wel niet echt meevallen. Hopelijk kun je straks een beetje van New York gaan genieten!
    Hou je taai!
    Papa was pas nog hier, heel gezellig!