vertrek - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu vertrek - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

vertrek

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

02 Juli 2009 | Nederland, Tilburg

Nou, nog anderhalf uur en dan ga ik met de trein naar Schiphol. Mijn vlucht naar Londen vertrek om 16.15 uur, dus ik heb gelukkig de tijd. Ik heb in Londen nog meer dan een uur om over te stappen en dan gaat het naar NY. Vanochtend gezellig met pap ontbeten. Beschuit met aardbeien..haha. Lekker hoor! Ik laat weer iets van me horen als in de grote appel ben. Ik kom er vandaag om 20.40 aan. Kan dan met een taxi naar Manhattan en zal dan blij zijn om naar bed te gaan denk ik zo.
Tot de volgende keer, laat het avontuur beginnen....

  • 02 Juli 2009 - 08:39

    BaGeLe:

    Hoi Bien.

    Een hele goede reis en prettige vlucht gewenst! Heel veel succes en groeten aan Louise & Karen.

    We wachten met spanning op je volgende berichtje.

    Groetjes van ons 3-tjes.

  • 02 Juli 2009 - 15:01

    HuSaKoMaDa:

    Ook vanuit Haarlem heel veel plezier gewenst! We wachten met smart op de "vreselijke" verhalen uit de grote appel.
    Liefs en groet.

  • 02 Juli 2009 - 16:25

    Bernadette:

    .Veel succes in the Big Apple .En ik wacht met spanning op je volgende bericht.Liefs Bernadette en Jos

  • 02 Juli 2009 - 19:52

    Tante Marijke:

    Hoi Lieverd,
    Heb je dus inderdaad niet meer gezien.Wens je alle goeds voor de komende tijd en ben benieuwd naar je verhalen. Veel plezier, dat zal wel lukken!
    Liefs van ons allebei

  • 03 Juli 2009 - 00:02

    Diana:

    Haai Bieieieien!!
    Ook ik wens je een GEWELDIGE tijd daar en hoop dat het goed gaat met de studie. Hier alles prima, gaan direkt de slaapkamer inruimen, dus vannacht weer op ons eigen bedje.Heeel veeel liefs, en ooh ja laat ff weten of je telefonisch bereikbaar bent daar.
    XXX Diana en de rest!

  • 03 Juli 2009 - 13:20

    Pa:

    fijn dat je een goede reis hebt gehad, het duurde wel even op schiphol maar daarna ging alles dus goed. het was even wakker worden toen je sms om 03.30 uur binnen kwam maar het berichtje was goed.
    ook nog vele groeten en succes van Cees en Adje, je mail,s zijn naar je doorgestuurd.
    het gaat je goed en tot de volgende keer.
    liefs, Pa

  • 06 Juli 2009 - 17:06

    Hellie:

    Ha die Bien,

    Fijn dat de reis goed is gegaan! Je bent al flink de boel aant verkennen geweest, zie je al helemaal lopen daar ahahahah. Ik mail je snel!
    Liefs Hellie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sabine

Actief sinds 11 Juli 2006
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 44035

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 23 Februari 2014

Hall in Tirol, Oostenrijk

28 Augustus 2012 - 30 September 2013

MALTA

02 Juli 2009 - 29 September 2009

Amerika

30 November -0001 - 29 Mei 2007

Mijn eerste reis

01 April 2002 - 01 September 2002

dat was Canada

28 November 2009 - 30 November -0001

PRAAG

Landen bezocht: