Voorbereiding - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

19 Mei 2009 | Nederland, Tilburg

Hallo,

Daar ben ik dan weer op mijn oude vertrouwde site. Het is wel even wennen omdat het helemaal veranderd is. Ik ga weer bijhouden wat ik allemaal van plan ben en zal beleven. Ik hoop dat jullie weer net zo zullen meeleven als toen ik in Indonesie zat.
Mijn doel deze keer: New York!!

• 19 Mei 2009 - 19:46

Desiree:

He Bientje,

Was al benieuwd wanneer je weer zou vertrekken naar een volgende bestemming. Wow, New York! Ik ga je volgen hoor en ik wens je alvast een hele fijne reis. Groeten, Desiree

• 20 Mei 2009 - 14:24

Karin:

Natuurlijk!
    Deze keer is het zelfs makkelijker om soms samen dingen te beleven!!!!

• 20 Mei 2009 - 22:43

Diana:

TUURLIJK gaan we het allemaal weer volgen, wens je heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeel succes en geluk maar we praten nog wel van te voren.
    XXX

• 21 Mei 2009 - 12:25

Tante Marijke:

Hoi Bien,
    Hoop je nog te zien voor je naar de Big Apple vertrekt! Zo niet, dan een fijne bruiloft in Oostenrijk en een geweldige tijd in de U.S.A.

Knuffel,
    Tante Marijke en Frans

• 03 Juni 2009 - 19:39

BaGeLe:

Hoi Bien!

Alvast heel veel pleziet gewenst. Eerst nog even naar Oostenrijk (Leah wacht al op je) en dan "op naar de Big Apple".

Tot gauw!

• 04 Juni 2009 - 17:45

Bernadette:

Veel succes in the Big Apple en ik blijf je volgen.Goede reis, ook van Jos

• 05 Juni 2009 - 10:10

Cun:

Hoi Bien, nou ik ben er ook weer bij hoor! Hou me vooral op de hoogte van alle spannende zaken en vooral ook dagelijkse dingen. Fijne reis, we spreken elkaar!!!! Liefs Cun

• 05 Juni 2009 - 11:48

Anna:

lieve bien, over 27 dagen vertrek je al! wat spannend meid, wat heerlijk. geniet maar alvast van de voorpret! dikke kus van ons hier in indonesia

• 27 Juni 2009 - 01:28

Bernadette:

Hoi Bien,

Even op de valreep je een goede reis toewensen en veel succes in New York.Ben benieuwd hoe het allemaal verloopt

• 02 Juli 2009 - 19:49

Tante Marijke:

Hoi Lieverd,
    Nou, ik heb je dus niet meer gezien, maar wens je dus nogmaals het allerbeste voor de komende tijd.
    Ben benieuwd naar alle verhalen.
    Liefs van ons allebei!