Up north... - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu Up north... - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

Up north...

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

03 Mei 2007 | Nieuw Zeeland, Wellington

En daar ben ik weer in Wellington. Ik ben hier al 4 dagen en morgen is mijn laatste dag hier. Veel heb ik hier niet gedaan. Ik heb wel veel gelezen en weer eens de was gedaan. Niet dat het hier schoon wordt in die gekke bovenladers. Wassen doen ze hier met koud water en je kleding wordt gewoon niet schoon. Maar in ieder geval gaat de stank eruit.
Ik ben nog een keer naar het Te Papa museum gegaan. Vorige keer was ik er met Gini en toen had ik niet zo'n museum-kijk-bui. Maar gisteren heb ik het dubbel ingehaald. Vandaag ben ik gaan shoppen als een echte Nederlander....kijken maar niks kopen.
En het is leuk kijken maar niks kopen hier. Helaas is het weer niet zo mooi. Het waait behoorlijk. Maar ik heb iets gevonden tegen de kou....warme chocolade melk met marshmallows. En dat is met toch lekker. Ik ga hier de winter in, wat een beetje vreemd is in mei, maar een warme choco doet ook hier wonderen. Overmorgen ga ik naar Napier. Ik blijf daar twee nachten en dan ga ik naar Gisborne. Maar meer daarover als ik er ben.

  • 03 Mei 2007 - 08:07

    Janiek:

    De winter in, jakkie !
    Heb je daar wel de kleren voor ?
    Ik kan me voorstellen omdat je in Nederland voor Indonesie hebt ingepakt dat winterkleding ontbreekt.
    Hier is het ondertussen volop zomer en iedereen geniet ervan met volle teugen voor zolang als het duurt.
    Lieverd mij hoor je voorlopig niet want ik vertrek zondag met mam en de kids voor 2 weken naar Spanje.
    Tot de volgende keer
    XXXjes

  • 03 Mei 2007 - 11:45

    BaGeLe:

    Winter (bbbrrrrr) ... en wij hebben hier net de warmste April achter de rug. Veel dagen met temperaturen van 25 graden en meer. Die worden dus als "Zomerdagen" gerekent terwijl we net midden in de lente zitten. Waarschijnlijk krijgen we dan al sneeuw in September ;)
    Helaas hebben we maar heel klein beetje regen gehad (net als de rest van Europa), en de boeren beginnen zich nu langzaam zorgen te maken dat dit jaar de oogst behoorlijk zal tegenvallen.

    Verder gaat hier alles OK. Lekker knuffel van leah en veel liefs van ons.

    BaGeLe

  • 04 Mei 2007 - 10:34

    Tante Marijke:

    Lieve Bien,
    Je hebt dus al van Janiek gehoord, over het weer en onze vacantie. We plakken er gewoon nog 2 weken zomer aan en hebben dan in ieder geval 2 maanden gehad.
    Veel liefs en knuffel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sabine

Actief sinds 11 Juli 2006
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 44013

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 23 Februari 2014

Hall in Tirol, Oostenrijk

28 Augustus 2012 - 30 September 2013

MALTA

02 Juli 2009 - 29 September 2009

Amerika

30 November -0001 - 29 Mei 2007

Mijn eerste reis

01 April 2002 - 01 September 2002

dat was Canada

28 November 2009 - 30 November -0001

PRAAG

Landen bezocht: