Terug in Adelaide - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu Terug in Adelaide - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

Terug in Adelaide

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

26 Maart 2007 | Australië, Adelaide

En het zit er weer op. Het was zo gezellig bij Diana en Maarten. Ik kan me voorstellen dat ze graag in de buurt van Renmark willen gaan wonen, want het is een hele mooie omgeving.
Vandaag om 10 uur vertrokken vanuit Renmark, naar Gawler Central waar ik de trein naar Adelaide heb genomen. Oke, ik ga niet veel schrijven, hier zijn de foto's.

• 26 Maart 2007 - 07:00

BaGeLe:

Hoi Bien.

Leuk weer even met je kunnen chatten. Was alweer een tijdje geleden. Alvast een goede reis naar Sydney en dan verder naar NZ. Ben benieuwd wat je daar allemaal zult beleven en zien.

Veel liefs & groeten,

BaGele.

PS. Hoeveel ben je sinds het begin van deze trip al afgevallen?

• 26 Maart 2007 - 17:56

Hier Zwaloe He:

He Bieneke

Hartstikke leuke fotos.Hedde mee oos Dian en Maarten un bietje kenne kleppe.
    Zal wel zeker!!
    Leuk da het goed gaat en veel plezier de volgende tijd. We volgen je op de voet.
    Ik bedoel de web!!!
    En als ge terug bent kom het mar us
    persoonlijk vertelle.
    Als ge wilt natuurlijk?
    De groetjes van ons allemaal.

Houdoeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!

• 28 Maart 2007 - 19:06

Janiek:

Hi Bien,

heb net 2 van je mailtjes achter elkaar door kunnen lezen. Super leuk, net een spannend boek. Heb het de laatste tijd (kai) druk met niks eigenlijk ja: wassen, koken, boodschappen doen, op school helpen en van dat soort onzin. Heb je net de plee schoongemaakt staat Guido de rand weer vol te z.... joepi !
    Daarom is het maar al te leuk om me in jouw avonturen in te leven.
    Mooie foto's trouwens.

Lieverd, dikke kus en geniet ervan.