hmmm..... - Reisverslag uit Tegal, Indonesië van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu hmmm..... - Reisverslag uit Tegal, Indonesië van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

hmmm.....

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

19 December 2006 | Indonesië, Tegal

Tja, ben ik net twee weken met Guilland Barre aan de zeul, komt er weer iets bij. Zoals ik heb heb begrepen heet het Bells Pacy. Het is omdat ik zo dom was om met een open raam te rijden. Ik werd de volgende dat wakker en kon de rechter kant van mijn gezicht niet meer bewegen. Ik voel wel alles, maar helaas werken mijn spieren niet. Ik naar het ziekenhuis en jawel hoor, ik ben er twee weken zoet mee. Heb deze week iedere dag fysio voor mijn gezicht. En natuurlijk meer medicijnen gekregen. Leuk is anders hoor. Ik heb het wel te pakken. Het is gewoon lullig. Het komt hier wel vaker voor, vooral bij mensen die vaak een helm dragen. Gelukkig heb ik een netwerk van vrienden die ervoor zorgen dat ik op tijd in het ziekenhuis ben. En ook dat ik toch wel naar de uni kan gaan. Alleen maar rusten en op de kamer zitten van de kos kos san is wel erg vervelend hoor.
Over twee weken moet Guillain ook opgehoepeld zijn, dus dan ben ik weer helemaal beter....altijd positief blijven.
Ik wilde nog even de sint bedanken voor de lekkere chocolade. Vond het al heel wat van die man om chocolade te sturen naar een land waar het zo'n 36 graden is. Maar ik heb er erg van genoten Sint!!!!
Ook bedankt voor de bezorgde mailtjes. Gaat helemaal goedkomen met me.
Mirei GEFELICITEERD met het huis en het feit dat je zwanger bent!!!!!!!!!!
Tante Ger, bedankt voor de extra foto ruimte. Zal binnenkort weer eens een paar nieuwe foto's plaatsen.
Ik ben helemaal niet in de kerstsfeer. Het is nog steeds erg warm hier. In de Rita Mall staat wel een hele grote kerstboom. En in sommigen winkels is er versiering. Maar omdat dit een moslim eiland is wordt het niet echt gevierd. Ik wil wel naar de mis op 24 december. Moet nog even kijken met wie ik kan gaan.
Geoed, dat was even een kleine up date van me. Ik kan jullie in ieder geval vertellen dat het gevoel in tenen, vingers en tong weer terug is....jippie!!!!! Ben nog wel moe en moet ook veel rusten. Ik ben op bananen en yogurt dieet...haha. Gelukkig kan ik hier ergens yogurt vinden. Je kunt hier niet alles krijgen net als in NL.
Goed, ik laat het hierbij.
Ik wens jullie alvast hele fijne kerstdagen!!! Geniet ervan!!!!

  • 19 December 2006 - 13:23

    Fabiola:

    Hey Bien,
    Blij te lezen dat het weer iets beter met je gaat. Gelukkig ben je weer iets positiever.
    Ik hoorde van Helga dat je lekker afgevallen ben maar zullen we maar zeggen is lekker meegenomen hihi.
    Vanaf deze kant wens ik je ook een hele fijne warme kerst en een goed uiteinden. Dat 2007 net zo'n gewellig supper jaar voor je mag worden.
    Groetjes Fabiola

  • 19 December 2006 - 17:56

    Carolien:

    hoi Bien,
    hier een kort berichtje uit brabant, het is er nog niet eerder van gekomen.
    als ik alles zo eens lees van je, maak je daar wel van alles mee zeg, stoer hoor. maar het is wel aan jou toevertrouwd.balen dat je ziek bent geworden (geweest).
    ik wens je nog heel veel plezier en succes toe, met alles wat je nog gaat doen en meemaken.
    groetjes
    Carolien. see you next year.

  • 19 December 2006 - 20:55

    Tante Diny:

    Allereerst hele gezellige feestdagen en vooral een goed 2007 toegewenst!

  • 19 December 2006 - 21:06

    Tante Diny:

    Onderbreking,sorry.
    Gelukkig gaat het naar omstandigheden weer goed met je,het was wel even schrikken hoor.
    Sabine wat schrijf jij gezellig.
    Iedere keer lees ik het weer met plezier en dan de foto's erbij leuk hoor.
    Heel veel groetjes ook van oom Peter.

  • 20 December 2006 - 07:28

    Fam.van Meel:

    Hoi Sabineke
    Ben zelf veertien dagen weg geweest En wa denkte.
    Ken nog nie even weg of oos Bien wor ziek.Maar gelukkig gaat het alweer wat beter leze we.Goed op oe eige passen he.We hebbe geen adres.Dus langs deze weg een Zalige
    Kerstmis en een geweldig
    prettig 2007
    Houdoeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  • 20 December 2006 - 16:01

    Tante Marijke:

    Hoi Lieverd,
    Wat ben ik blij dat het weer beter met je gaat, houden zo en geen flauwekul meer met open ramen, is ook veel te warm!!!Wij wensen jou ook fijne kerstdagen en een heel gelukkig, gezond en voorspoedig 2007!
    Dikke kus

  • 20 December 2006 - 17:50

    HuSaKoMaDa:

    Hoi Sabine,

    Vanuit het Haarlemse alvast Fijne Kerstdagen (wie weet komt "het kerstgevoel" toch nog even om een hoekje kijken) en natuurlijk een goed, en vooral gezond 2007!!!

    Dikke knuf, HuSaKoMaDa.

    p/s Is onze kaart nog gearriveerd?

  • 20 December 2006 - 22:19

    Cun:

    Hoi Bien,

    Heb je net nog gemailed en dacht ik lees nog ff op Bien69, en wat nou weer, openramen, halfwerkende gezichten. Het zal wel geen gezicht geweest zijn! Hahaha, maar toch moet je wel echt eens op jezelf passen hoor! Want van dat soort fratsen, daar worden wij niet blij van hoor. Nou geniet van de Kerstdagen, en wij wensen jou een fantastisch nieuwjaar! Liefs en dikke zoenen, Cun en de family.
    ps Vanaf 27-12 ff radiostilte, want wij zijn dan in het buitenland, na 7-1 zijn we er weer.

  • 22 December 2006 - 11:20

    Bianca:

    Wat een pech heb jij. Heb je net proberen te bellen maar je neemt niet op. Probeer het later nog even maar anders via deze weg: fijne dagen en een gelukkig en gezond 2007!
    Groetjes Bianca

  • 22 December 2006 - 13:02

    Janiek:

    Ik weet in ieder geval wat we jou voor 2007 toe kunnen wensen.
    EEN GOEDE GEZONDHEID !
    Dikke kus en knuffels van ons allemaal.
    Guido, Janiek, Eline, Sil en Fleur.

  • 23 December 2006 - 13:11

    Corry Elisen:

    Sabine,

    Van uit tilburg,wil ik je fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.
    tot zien.

    Groetjes Corry.

  • 11 Januari 2007 - 02:16

    Anna:

    hoeveel kilo's zijn er al / bij (!?) af meid na al die bananen en yoghurt ????
    liefs uit ungaran

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sabine

Actief sinds 11 Juli 2006
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 43994

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 23 Februari 2014

Hall in Tirol, Oostenrijk

28 Augustus 2012 - 30 September 2013

MALTA

02 Juli 2009 - 29 September 2009

Amerika

30 November -0001 - 29 Mei 2007

Mijn eerste reis

01 April 2002 - 01 September 2002

dat was Canada

28 November 2009 - 30 November -0001

PRAAG

Landen bezocht: