hebbes - Reisverslag uit Tegal, Indonesië van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu hebbes - Reisverslag uit Tegal, Indonesië van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

hebbes

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

11 Oktober 2006 | Indonesië, Tegal

Vandaag ben ik met Sanday naar Pemalang gegaan om mijn visum te verlengen. Ik was niet echt zenuwachtig, maar wel heel erg benieuwd hoe het zou gaan. Omdat ik van Anna al te horen had gekregen hoe moeilijk ze hier kunnen doen had ik me al voorbereid op een lange dag. Maar goed, wij dus op naar het immigratie kantoor. Ik werd op een stoel gedumpt en Sanday heeft de rest gedaan. Drie uur later stonden we buiten, met verlenging in mijn pas!!!! Ik was verbaasd en erg blij. Want dat het zo snel zou gaan had ik niet verwacht.
En nu mag ik volgende maand weer. Gelukkig heeft Sanday al gezegt dat hij meegaat. De derde keer moet ik mijn visum in Semarang verlengen, maar dat is pas in december.
Ik had dus wel de mazzel vandaag dat ik niet met mevr. Yoga hoefde les te geven. Ik had nog aan mijn vrienden gevraagt wat voor persoon zij is. Nou.....niemand moet haar schijnbaar. Zij is heel goed in het kontkussen!! En toen ik Nia vertelde dat ik mevrouw alleen in de klas had achter gelaten begon ze spontaan te klappen.
Of ik volgende week les geef weet ik nog niet. Sommigen zeggen dat het volgende week vakantie is en anderen zeggen van niet. Ik zie het wel. Weer zo lekker typisch. Als ik geen les hoef te geven kan ik naar Anna in Semarang. Die heb ik ook al weer zo lang niet meer gezien.
Mijn matras slaapt super! Ben er erg blij mee. Ik ben 's ochtens uitgerust als ik wakker wordt. Heerlijk.
Verder is er weinig gebeurt. Ik ga dus weer snel verder. Bedankt voor de leuke mailtjes van jullie!!!

  • 11 Oktober 2006 - 17:51

    Karin:

    Weer even een tijdje zonder stress, wat een feest. Goed dat Sanday meeging. Zou het hebben geholpen!!! Ik geniet verder van de vakantie. Heb inmiddels de gewone boeken vervangen door het grote rode boek. In November weer het jaarlijkse examen. Dikke kus K

  • 14 Oktober 2006 - 01:31

    Anna:

    Die Sanday kan toveren: jij in 3 uurtjes je visum en ik in 3 dagen... mmmm jaloers ben ik !
    misschien zien we elkaar dus binnenkort he... liefs!

  • 20 Oktober 2006 - 09:15

    Tante Ger:

    Lieve Sabien
    Je beloofd snel te schrijven,maar aangezien het werk via cinop me onverwacht bezighield geen tijd.
    Hopelijk alles goed?
    Dikke kus tante Ger.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sabine

Actief sinds 11 Juli 2006
Verslag gelezen: 72
Totaal aantal bezoekers 44005

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 23 Februari 2014

Hall in Tirol, Oostenrijk

28 Augustus 2012 - 30 September 2013

MALTA

02 Juli 2009 - 29 September 2009

Amerika

30 November -0001 - 29 Mei 2007

Mijn eerste reis

01 April 2002 - 01 September 2002

dat was Canada

28 November 2009 - 30 November -0001

PRAAG

Landen bezocht: