uitleg - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu uitleg - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

uitleg

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

18 Juli 2006 | Nederland, Tilburg

Misschien is wel leuk om te vertellen waar ik precies naartoe ga. Mijn bestemming is Java, de stad Tegal. Universitas Panca Sakti Tegal wordt de komende maanden mijn "werkgever". Zodra ik een adres heb en telefoonnummer zal ik het mededelen.
Het is de bedoeling dat ik conversatie Engels ga geven. Om de studenten met hun uitspraak te helpen. Ik hoop natuurlijk dat ik zelf Indonesisch leer. Deze warme dagen hier in NL zijn een goede voorbereiding voor me. Ik weet niet hoe warm het wordt in Indonesië, maar ik denk dat dit er wel iets van weg heeft.
Helaas kan ik jullie niet veel over Tegal vertellen. Zelfs op het internet is er niet veel over te vinden, wel dat de kookkunsten uit Tegal wereldberoemd zijn in Indonesië. Ik zal het jullie laten weten of het inderdaad zo lekker is.....
Als je het leuk vind kun je op Google Earth Tegal Indonesia opzoeken. Heb je een idee waar ik heen ga....kijk maar goed in de toekomst, misschien sta ik wel te zwaaien...haha

• 26 Juli 2006 - 19:04

Huut:

Hoi zus,
    even laten weten dat ik trots ben op mijn reizende zus(je). Ik ga zeker kijken of ik je zie zwaaien.
    Tot ziens,

Huut

• 27 Juli 2006 - 06:07

Tante Ger:

he ,he gevonden. Nu raak ik je niet meer kwijt.
    leuk Bien,kan ik het allemaal volgen!!!!!!!!

• 27 Juli 2006 - 20:10

Janiek:

Hi Bien,

Dit had ik niet verwacht,het is gewoon een professionele website man.
    Echt top.
    Ik ga je natuurlijk op de voet volgen, maar gelukkig zien we elkaar nog voordat je vertrekt.
    Tot snel, dikke kus van een dikke nicht.

Liefs Janiek

• 01 Augustus 2006 - 12:23

Karin:

Hai Heb het gevonden. Bien heel veel succes en plezier in Tegal.

Dikke kus K