Bijna....Almost - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu Bijna....Almost - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

Bijna....Almost

19 Augustus 2006 | Nederland, Tilburg

Het gaat bijna beginnen, mijn avontuur. Ik ben nog even naar Oostenrijk geweest om de eerste verjaardag van mijn petekind te vieren. Natuurlijk ging de tijd veel te snel, maar het was gezellig en het weer was prima. Vandaag dan begonnen met inpakken. Het lijkt erg veel en misschien is het dat ook wel. De spullen die ik mee wil nemen liggen allemaal op bed. Nu maar kijken dat ik onder de 30 kg blijf. Morgenavond ga ik naar Haarlem, ik mag daar bij mijn broer overnachten. Hij zal mij maandagochten op Schiphol afzetten. En dan begint het eindelijk. Ik kijk er nog steeds erg naar uit.

Almost time to start my adventure. I was in Austria to celebrate the first birthday of Leah, my goddaughter. I had a wonderful time, but it went too fast. Oh well, at least the weather was great!
I have started packing my bag today. It looks like a lot, hopefully I won't go over the 30 kg. Tomorrow evening I am going to Haarlem, My brother will drop me off at Schiphol the next morning. I am still very excited about going!!!

• 19 Augustus 2006 - 14:23

Diana:

Het gaat allemaal wel snel he?Bien wij wensen jou heeeeeeeeeel veel plezier en geluk in Tegal, en een goede reis,Liefs Diana & Maarten