werken geblazen.... - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu werken geblazen.... - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

werken geblazen....

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

22 September 2010 | Tsjechische Republiek, Praag

Het was zo gezellig met pap hier. De dag nadat hij weer naar Nederland was gegaan miste ik hem wel. Maar we hebben het super leuk gehad. Veel gezien en gedaan en ik denk stiekem dat pap blij was om weer in NL te zijn. Kon hij uitrusten. Want of je het wilt of niet, hier in Praag loop je heel wat of. En de kinderkopjes en andere keien maken het wandelen er niet makkelijk op.
Het was heerlijk om pap mijn Praag te laten zien. En ook mijn vrienden en natuurlijk mijn flatje!
Pap was nog maar net weg of twee vrienden uit Nederland waren in Praag. Ze waren niet zo lang hier, maar we hebben toch twee hele gezellige avonden gehad.
Het gaat altijd veel te snel als mensen komen. Voordat je het weet gaan ze alweer. Maar ik heb er erg van genoten: Nederlands spreken en lekker lachen. Heerlijk.
Ondertussen is het nieuwe semester weer begonnen en mijn schema ziet er heel anders uit dan het vorige. Ik heb dit keer maar 1 open curses en voor de rest geef ik op bedrijven les. Ik geef oa les bij de ING, een ziekenhuis en een IT bedrijf. Mijn agenda is al bijna vol.
Ik vind het wel fijn dat er weer meer werk is. Niet alleen vanwegen het geld, maar ook omdat ik dan weer terug in het ritme kom. Ik heb gelukkig dit semester niet meer de lessen tot 21.00 uur. Dus niet meer om kwart voor 10 thuis.
Het weer was de afgelopen dagen super mooi. 's Ochtens fris, maar overdag lekker warm en zonnig. Ik denk dat we nu toch echt aan het einde van de zomer zijn. Fijn dat we nog een paar mooie dagen gehad hebben.
Het is een beetje een hak op de tak verhaal geworden.....

  • 23 September 2010 - 01:29

    Bernadette:

    Leuk om weer eens een foto te zien van Pap.Hij ziet er goed uit en fijn dat je het zo gezellig met hem hebt gehad.Hier alles goed, Lonneke Doug en de kinderen wonen in Calgary, we kunnen ons geluk niet op.Maar 2 uur rijden en we zien elkaar weer.Hopelijk blijven ze daar een poosje, ze zijn al te vaak verhuisd.Het allerbeste Bien en ik lees altijd met belangstelling je verhaaltjes.

  • 23 September 2010 - 17:25

    Tante Marijke:

    Hoi lieve Bien,

    Wat een leuke foto van mijn broer, kan me voorstellen , dat jullie het fijn hebben gehad met z'n tweeen. Zal hem vlug bellen voor een reisverslag, Ben zelf een beetje aan het opknappen van een fikse longontsteking en bronchitis, heeft me flink aangepakt! Jammer dat het nu geen voorjaar wordt. De dokter vond dat ik beter in het warme zuiden kon gaan wonen, nou , ik denk niet dat ik Frans mee krijg en de rest kan ik ook niet missen!
    Dus... blijven we maar gewoon hier.
    Veel liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tsjechische Republiek, Praag

Sabine

Actief sinds 11 Juli 2006
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 44133

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 23 Februari 2014

Hall in Tirol, Oostenrijk

28 Augustus 2012 - 30 September 2013

MALTA

02 Juli 2009 - 29 September 2009

Amerika

30 November -0001 - 29 Mei 2007

Mijn eerste reis

01 April 2002 - 01 September 2002

dat was Canada

28 November 2009 - 30 November -0001

PRAAG

Landen bezocht: