ik ga (weer) verhuizen - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu ik ga (weer) verhuizen - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

ik ga (weer) verhuizen

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

18 Juli 2011 | Tsjechische Republiek, Praag

Hallo, daar ben ik weer na een heerlijke vakantie in Nederland. Natuurlijk ging het allemaal veel te vlug en was ik weer in Praag voordat ik het wist. Maar ik heb heel erg genoten. Heerlijk om vrienden en familie weer te zien. En drie keer sushi in twee weken, dan kan het echt niet meer stuk..haha.
Weer terug in Praag gaat het leven weer gewoon verder. Ik heb niet zoveel lessen als voor de vakantie en dat is prima. In augustus wordt het iets drukker en dan in september begint het semester weer. Dus nu genieten van een niet al te druk schema.

Goed, ik ga dus verhuizen. De huurdatum was afgelopen en omdat Miluse weer terug wil in haar eigen flat moest ik iets gaan zoeken. En ik heb iets gevonden. Het is in een heel ander deel van de stad. Veel meer in het centrum en dichter bij vrienden. Dus dat is wel lekker. Het zal af en toe een gevloek worden, want ik ga op 5 hoog wonen. En er is geen lift....zucht. Goed voor de gezondheid zullen we maar zeggen.
Ik was voor de vakantie nog snel even gaan kijken naar de flat en het zag er niet uit. De man die er gewoond had had een tijd niet betaald en was met de noorderzon vertrokken. Dus er was nog heel wat van zijn troep in de flat. Ook was het een stevige roker, dus de muren waren geel.
Maar alles wordt gewit, er komt een nieuwe keuken in en nieuwe vloeren. Dus dan heb ik een grote woon/slaapkamer met bovenslaper, een grote keuken met inloopkast en een badkamer met ligbad. Wc is apart. Ik kijk er naar uit om er te wonen, maar de overhuis vind ik best spannend. Niet dat ik zoveel spullen heb, maar het is toch 5 hoog met die spullen.
Hier mijn nieuwe adres in Praag:

Vlkova 1017/32
Praha 3 - Zizkov
130 00

Telefoonnummer blijft hetzelfde. Vlkova betekent trouwens wolf!!!

Groetjes!!!!!!

• 18 Juli 2011 - 17:15

Sabine Van De Vrande:

de bloemen zijn uit de tuin van pap

• 18 Juli 2011 - 21:52

Dijaja:

Hoi Bie nou gezellie dichter bij de vrienden en centrum, nu luxe verblijf voor ons dan!! haha als we er ooit komen :( Maar zeg nooit nooit. Ja veel plezier met verhuizen!! Hopelijk veel hulp. En idd het is goed voor gezondheid, wij verhuisde van 2 trappen naar 2 trappen dus ook 4 trappen ,aan het eind gezegd dit is laatste keer dat we ergens naar boven verhuizen haha. Hadden met zware dingen geen hulp maar zijn er gekomen. Succes komt goed.

• 20 Juli 2011 - 07:14

Helga:

Ha Bien,
    Heel veel succes met de verhuis!
    Hoop dat je een team Bob de bouwers op kunt snorren om je te helpen sjouwen en van alles.
    liefs Helga

• 25 Juli 2011 - 07:28

Karin:

Hi B,

Hoe gaat het? Flatje goed opgeknapt? Ben reuze nieuwsgierig. Kijk uit naar de foto's.
    Succes met verhuis, al die trappen!!!! X Ka

• 26 Juli 2011 - 04:09

Anna:

ha Bien dan ben je dus in de wolf gelogeerd! hoop dat de verhuizing soepel verloopt, veel man- en vooral beenkracht meenemen!
    liefs van ons allen xxx