Eerste dag - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu Eerste dag - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

Eerste dag

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

29 November 2009 | Tsjechische Republiek, Praag

En daar zijn we dan in Praag. De reis hierheen ging prima. Geen files en na negen uur waren we in de stad. Toen moesten we de flat nog vinden. Ik dacht dat we een paar uur onderweg zouden zijn want Praag in het donker is niet makkelijk. Na een stop bij de Mac om de weg te vragen waren we binnen tien minuten bij het juiste adres. We moesten drie trappen op om bij de woning te komen. Gelukkig kreeg ik hulp met het sjouwen van de tassen. Cath lijkt me een hele leuke vrouw. Ze was meteen erg behulpzaam. De flat is groot. Er is een benedenen boven. Mijn kamer is ook groot. Er is een badkamer met bad!!!! Haha. We delen de keuken en de woonkamer. De metro is nietal te ver lopen maar dat moet ik nog gaan ontdekken.
Na een bak koffie zijn pap en ik naar het hotel gegaan. We hebben een balzaal van een kamer. Gisteren in het hotel gegeten en net het ontbijt op. Straks Praag in....

  • 29 November 2009 - 12:38

    Aukje:

    Hee Sabine!

    Bij deze een klein berichtje om je te laten weten dat ik je verslag natuurlijk weer volg ;). Geniet van de hele belevenis en de stad! En badderze haha!

    Liefs x

  • 29 November 2009 - 13:02

    Anna:

    hai bien! wat geweldig dat je al goed in praag bent aangekomen, en wat ontzettend fijn dat je daar samen met je vader bent! je woning klinkt goed, en jullie hotelkamer nog beter ;-)! Meid we gaan je avonturen weer op de voet volgen, met bewondering en met vriendschap vanuit Salatiga. Liefs, ook van James en Ben!

  • 29 November 2009 - 22:10

    Janiek :

    He Bien,

    Ben blij om te horen dat je van alles een goeie eerste indruk hebt.
    Ik wens je heel veel succes, plezier en avontuur toe.
    Dikke kus ook aan je pap.
    Liefs Janiek

  • 30 November 2009 - 05:59

    Diana:

    Gezellige foto's, ja geweldig en eerste indruk is goed .
    Leuk dat ja met pa daar bent hoe lang blijft ie?
    Ik hoop dat we je volgend jaar kunnen komen opzoeken
    zou echt leuk zijn
    we zien wel heel veel plezier in ieder geval.
    xxxx

  • 30 November 2009 - 17:46

    Hannie:

    Hoi, Tuurlijk gaan we je weer volgen. Super zoon nieuwe uitdaging in zoon mooie stad, zelfs les geven in nederlands, wat een veranderingen en uitdagingen. Ik begrijp uit je verhaal dat je vader mee is gegaan naar Praag, gezellig!!!
    Ga er van genieten en heel veel succes!!!!

  • 30 November 2009 - 18:47

    Tante Marijke:

    Hoi lieve Bien,
    Natuurlijk gaan we het weer allemaal volgen. Jonge, wat is dat lang geleden dat wij in Praag waren, kan goed tussen de 15 en 20 jaar zijn!!! Zou het graag weer willen zien, dus wie weet, Ook veel liefs voor mijn broer en natuurlijk voor jou. Ton, kom gauw weer eens aan.

    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tsjechische Republiek, Praag

Sabine

Actief sinds 11 Juli 2006
Verslag gelezen: 58
Totaal aantal bezoekers 44024

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 23 Februari 2014

Hall in Tirol, Oostenrijk

28 Augustus 2012 - 30 September 2013

MALTA

02 Juli 2009 - 29 September 2009

Amerika

30 November -0001 - 29 Mei 2007

Mijn eerste reis

01 April 2002 - 01 September 2002

dat was Canada

28 November 2009 - 30 November -0001

PRAAG

Landen bezocht: