Thuis... - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu Thuis... - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

Thuis...

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

01 December 2009 | Tsjechische Republiek, Praag

Daar ben ik dan in de woning. Ik moet nog even wennen aan het idee dat dit voorlopig mijn thuis is. Niet dat ik het hier niet leuk vind. Ik moet alles nog ontdekken. Ook in de buurt.
Gisteren hadden pap en ik weer een leuke dag. We zijn naat het kasteel geweest. Wel met de tram. Het is zo leuk om hier in de tram te gaan zitten en dan maar kijken waar je uitkomt. Als je dan terug wilt stap je uit en ga je weer de andere kant op.
Gisterenavond op aanraden van mijn oom hebben we Italiaans op. Heerlijk!! Wat een leuke tent!! Ik zal de gasten die naar Praag komen zeker een keer meenemen. Dus dan weet je dat alvast.
Vanochtend na het ontbijt ben ik met de bus en metro naar Michelska gegaan en pap met de auto richting Nederland. Vanmiddag ga ik langs de school om even hallo te zeggen en te kijken hoe het daar in zijn werk gaat.
Ik hou jullie op de hoogte!!

  • 02 December 2009 - 09:04

    Anna:

    Klinkt goed allemaal Bien. 't Zal wel weer even wennen zijn nu je Pa weer vertrokken is. Hoeveel tijd heb je om lekker rond te struinen per tram voordat je les gaat geven?
    Heb het goed en hati-hati

  • 02 December 2009 - 11:31

    Tante Marijke:

    Lieve Bien,
    Natuurlijk is het weer even wennen, is ook weer heel iets anders dan Amerika of Indonesie! Maar Praag is een prachtige stad en als je les gaat geven leer je vanzelf meer mensen kennen. Ben benieuwd.
    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tsjechische Republiek, Praag

Sabine

Actief sinds 11 Juli 2006
Verslag gelezen: 61
Totaal aantal bezoekers 44147

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 23 Februari 2014

Hall in Tirol, Oostenrijk

28 Augustus 2012 - 30 September 2013

MALTA

02 Juli 2009 - 29 September 2009

Amerika

30 November -0001 - 29 Mei 2007

Mijn eerste reis

01 April 2002 - 01 September 2002

dat was Canada

28 November 2009 - 30 November -0001

PRAAG

Landen bezocht: