8 minuten - Reisverslag uit Tegal, Indonesië van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu 8 minuten - Reisverslag uit Tegal, Indonesië van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

8 minuten

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

21 Oktober 2006 | Indonesië, Tegal

Om jullie nog even op de hoogte te brengen van wat er gaat komen. Ik heb vakantie. Het is lebaran, het eind van de ramadan komt eraan en dat betekend druk, druk, druk. Mensen kopen nieuwe kleding, gaan naar de kapper en moeten kadootjes kopen voor de kinderen. Dus zoiets als kerst bij ons. Het betekend ook dat er heel veel mensen aan het reizen zijn. Iedereen gaat bij familie op bezoek. Het is hier in Tegal erg druk met auto's. Nog meer uitlaatgassen....jippie.
Maar goed, ik zal blij zijn als die ramadan erop zit en we weer verder kunnen. Wel leuk van deze vakantie is dat ook ik lekker weg ga. Maandag vertrek ik samen met Sanday en zijn vrouw Ami naar Yogya. Op 29 okt kom ik weer terug en dan gaan Agus en ik op 31 okt naar Jakarta. We gaan lekker met de trein. De reis duurt ongeveer 3 1/2 uur, dus dat valt nogal mee. Ik ben wel erg benieuwd naar die grote stad.
Hier in Tegal sinds de laatste regenbui geen druppel meer gevallen. Jammer, want alles is erg droog.
Ik zal jullie vertellen hoe de vakantie was en zal kijken of ik dan weer een paar nieuwe foto's kan plaatsen.
Heel veel groeten!!!!!

• 22 Oktober 2006 - 08:48

Willem:

hoi Sabina
    We volgen hier je belevenisse met veel belangsteling.We printen ook alles uit Dus mocht de pc uitvallen hebben we het toch nog mooi in de kast Ik zie da ge mee de trein ga.Zal de deur goed dicht doen want die sluiten nie automathiek.
    Verder veel Fun en blijf gezond Houdoeeeeeee

• 22 Oktober 2006 - 11:48

Janiek:

Meid,

ik wens je een leuke vakantie toe en geniet ervan.
    Dikke kus, Janiek

• 23 Oktober 2006 - 04:32

Diana:

hoi Bien,
    Gek we zitten niet zo ver uit de buurt maar wat een andere wereld,wel helemaal te gek. Ik wens je een leuke vakantie en zal eindelijk die kaart die ik heb liggen op de post doen.Of had ik dat al gedaan?Het is wat als je vanuit je rugzak leeft?!?Haha!!We gaan dinsdag naar Adelaide.Je hoort nog van ons .Liefs Diana

• 23 Oktober 2006 - 12:18

Tante Marijke:

Fleur is geboren! 23 okt. 6.35 uur, 4320 gram, zwart haar een kopie van Sil. Fijne vacantie en tot mail's
    Dikke knuffel