ben ik weer - Reisverslag uit Tegal, Indonesië van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu ben ik weer - Reisverslag uit Tegal, Indonesië van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

ben ik weer

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

27 September 2006 | Indonesië, Tegal

Wouw, ik heb weer zoveel leuke mailtjes ontvangen. En de poster van een soort barbappa van het werk. Bedankt, hij hangt al aan de muur. Het duurt ongeveer 1 1/2 week voordat de post er is.
Hier in het Indonesische gaat het nog steeds goed, eindelijk weer eens les gegeven. En het goede nieuws is dat ik een eigen klas heb! Dat vind ik leuker dan assistent zijn. Ik mag een eigen schema maken voor dingen die ik in de klas wil behandelen.
Ook heb ik al vakantieplannen!!! Ik ga 24 okt met Sanday, Ami en Vika naar Yogyakarta. We blijven daar tot 29 okt en dan de 30ste ga ik met Agus naar Jakarta! Kijk er erg naar uit, want ik ken Tegal onderhand wel. Leuke vooruitzichten. Ik heb eigenlijk te veel te vertellen, maar hou het deze keer echt kort. Ga nog een aantal foto's plaatsen. Het volgende bericht wordt langer!!!!

  • 27 September 2006 - 14:40

    Barend:

    Pas een paar weken in Indonesie, nog niet een volle week gewerkt en dan al aan vakantie denken !?!?
    Toch een vreemd land!

    Leuke foto's, maar vertel in je volgende bericht wat we daar zien.. wie, wat & waar.

    Geweldig dat je een eigen klas hebt, dat maakt het wat makkelijker maar geeft ook meer verantwoording. Moet toch geen probleem voor jou zijn.

    Hopelijk 'chatten' we ´binnenkort weer.

    Lieve groeten uit Pians, BeGeLe.

  • 28 September 2006 - 17:54

    Desiree:

    Hoi Sabientje,

    Fijn dat je nu eindelijk wat meer foto's hebt kunnen plaatsen. Ik sluit me bij Barend aan...Nu al vakantie, haha! Enneh wil ook graag weten wie en wat we allemaal op de foto's zien. Ik neem aan dat we daar ook je scootmobiel zien staan. Blits hoor.

    Groetjes,
    Desiree & family

  • 28 September 2006 - 20:58

    Janiek:

    Ha die Bien,

    wat ontsettend leuk om foto's te zien. Je maakt je toch een voorstelling van iets,( klopt in mijn geval dus helemaal niets van) maar foto,s zeggen meer dan 1000 woorden. Ondanks deze opmerking wel blijven schrijven he!
    Want ik ben dol op je avonturen.
    Wat een cool zeg, dat brommobielding nog wat.
    Moet je in NL gaan importeren, wordt zeker een hipe !
    Nou lieverd als ik je niet meer (spreek/schrijf) een hele fijne vakantie en geniet ervan.
    Liefs je dikke nicht

  • 29 September 2006 - 08:51

    Bianca:

    Hey Sabine, tof dat je binnenkort weer nieuwe dingen gaat zien. En als het te erg is daar wil ik het wel graag van je horen hoor!
    Greetz Bianca

  • 30 September 2006 - 01:54

    Anna:

    hai meid nou je hebt leuke plannen zeg! ben wel erg benieuwd hoe je eigen klas is, zijn ze erg malu of valt het mee? En wanneer ontmoet ik Agus? liefs van anna en havedz (die echt uit z'n bek stinkt hoor!)

  • 30 September 2006 - 01:57

    Anna:

    nog effetjes: MOOIE foto's joh!

  • 30 September 2006 - 07:38

    Tante Marijke:

    Wat een geweldige mooie foto's zeg en waarschijnlijk worden er dat biinenkort nog meer met die lekkere vacantie in het vooruitzicht, heb je onderhand ook wel nodig!!! Leuk, dat je een eigen klas hebt, kun je ook zelf de vooruitgang constateren.
    Dikke pakkerd van de moeder van je dikke nicht( valt best wel mee, over 4 weken is het al zover)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sabine

Actief sinds 11 Juli 2006
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 44060

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 23 Februari 2014

Hall in Tirol, Oostenrijk

28 Augustus 2012 - 30 September 2013

MALTA

02 Juli 2009 - 29 September 2009

Amerika

30 November -0001 - 29 Mei 2007

Mijn eerste reis

01 April 2002 - 01 September 2002

dat was Canada

28 November 2009 - 30 November -0001

PRAAG

Landen bezocht: