eerste begin - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu eerste begin - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

eerste begin

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sabine

11 Juli 2006 | Nederland, Tilburg

Dames en heren,

Ik moet nog heel erg aan het idee wennen van een weblog. Het is allemaal nog in de beginfase, dus heb geduld en het zal beloond worden.....

Hello,

Not used to this, so be patient and it will be rewarded.....

• 12 Juli 2006 - 03:06

Anna:

Bien goed plan dit weblog! Kijk er heeeeel erg naar uit om je te ontmoeten in Indonesië! Tot de 22ste in SOLO...... we staan je op te wachten hoor! groetjes anna

• 12 Juli 2006 - 07:14

Kimmetje:

He bientje, gaaaaaf je eigen weblog! ga hem zekers bij houden! ik ga je wel missen op het werk hoor!! maar go for it girl! dikke knuf van Kims

• 12 Juli 2006 - 08:35

Barend:

Hallo zus...
    ik ga je avontuur op deze manier inderdaad vervolgen. Maar eerst zien we elkaar nog in Oostenrijk voor Leah's verjaardag.

• 12 Juli 2006 - 08:57

Bianca:

Wat leuk je haar!!!! Haha, lef hoor! Staat je goed! Uiteraard ga ik je ook volgen maar dat spreekt voor zich.
    Erg leuk trouwens dat ik meteen een eerste bericht van Anna zie staan. Dat gaat allemaal helemaal goed komen.

Byebye,
    Bianca

• 12 Juli 2006 - 13:32

Selina:

yeay-on your way! have a great trip. don't forget to teach them some 'good' english expressions...I'll send you some scouse ones from time to time!! hehe...
    look forward to all your news
    heaps of jumping beans of joy
    xxx

• 12 Juli 2006 - 13:56

Diana:

He Bieieieieieieiein!!
    Leuk ,ja ik had dit adress van mijn nichtje gekregen gisteren.Ik bel je gauw.

• 13 Juli 2006 - 07:22

Dorette:

gaaf dat je dit gaat doen. Je zult het geweldig hebben in dat prachtige land!
    En heel leuk om jou zo te kunnen volgen, dan ben je toch een beetje dichtbij.

• 14 Juli 2006 - 20:27

Desiree:

Hoi Sabientje,

Ik vind het heel jammer dat je niet bij onze reunie kunt zijn, maar ik vind het daarentegen natuurlijk super gaaf voor je om deze kans te nemen. Geniet ervan en ik ben benieuwd naar je verhalen!