verassing - Reisverslag uit Sliema, Malta van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu verassing - Reisverslag uit Sliema, Malta van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

verassing

Blijf op de hoogte en volg Sabine

20 Oktober 2012 | Malta, Sliema

Santina had een verassing voor me vanochtend. Om goed kwart voor tien zaten we in de auto naar Valletta. Het was redelijk druk op de weg, maar we waren op tijd. Ik had echt geen idee wat er ging gebeuren.
In Valletta eerst een bakkie koffie gedaan en toen ging het gebeuren. Vanaf waar we zaten zagen we de start van de Middle Sea Race. Die gaat van Malta naar Sicilie en weer terug. Het resultaat zie je hier onder.

Het gaat nog steeds goed hier op/in Malta. Ik heb gelukkig genoeg werk op het moment, maar dat kan per week verschillen. Vooral nu in het naseizoen.
Het weer is heerlijk. Rond de 27 graden. Het is wel vochtig.

• 20 Oktober 2012 - 15:59

Desiree:

Ooh, wat gaaf! Prachtig om te zien in die mooie Grand Harbour van Valetta! Ik was enorm onder de indruk van deze oude vesting. Heb je de paardentaxi's ook gezien?

• 21 Oktober 2012 - 12:31

Tante Marijke:

Hoi Bien,

Tjé, wat ziet dat er geweldig uit! Lijkt op de regatta met Kieler Woche, alleen is de entourage veel mooier!
    Daar zijn we net gisteren van terug, Janiek en ik. We waren naar de begrafenis van Jörg Haushahn, dus een trieste aangelegenheid. Moet je wel van iedereen de groeten doen, Joany, Bernd en zelfs Idus.
    Liefs

• 22 Oktober 2012 - 08:14

Dijaja:

Hoi Bien goh wat een leutige verassing , mooi ben blij dat je het zo naar je zin hebt daar .Ziet er ook fantastisch uit allemaal moet ik zeggen !xxx

• 22 Oktober 2012 - 10:39

Tante Ger:

Hoi Bien,

Inderdaad leuk als je je dag zo door kunt brengen,prachtig om te zien .We hadden gister de verjaardag van een tante die 90 werd bij de rosep,en daar sprak ik een nicht die vol lof was over Valetta.Vonden het een prachtige stad en een heerlijke temp.
    Hoop dat het met je werk en jou goed gaat!!
    Liefs tante Ger.