11-11-12..... - Reisverslag uit Sliema, Malta van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu 11-11-12..... - Reisverslag uit Sliema, Malta van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

11-11-12.....

Blijf op de hoogte en volg Sabine

11 November 2012 | Malta, Sliema

Het is alweer even geleden dat ik iets van me heb laten horen. Ik heb ondertussen bezoek gehad van pap en het was super gezellig met hem. We hebben samen redelijk wat van Malta gezien.
De dagen gingen veel te snel en voor we het wisten moesten we alweer afscheid nemen. Maar het is niet voor lang. Op 15 december kom ik naar Nederland. Lekker kerstvakantie!
Gisteren was ik nog naar Golden Bay en Mosta geweest. Op de foto's zie je een grote ronde kerk. Dat is de kerk van Mosta. Het is een van de grootste ronde kerken. Ik weet niet precies hoe groot, maar als je er voor staat maakt het een behoorlijke indruk. Helaas was de kerk niet open.
Vandaag ben ik nog wat gaan wandelen en ook vandaag weer foto's gemaakt. Je kunt ze hieronder zien.

Op het werk gaat het redelijk. Ik moet heel erg wennen aan het systeem en ik begin te merken dat we minder studenten hebben. Het betekend minder werk. Het lesgeven blijft geweldig en ik vind het heerlijk om te doen.

Het weer is hier nog steeds geweldig, maar ik heb af en toe wel zin in warme chocolademelk...haha.
Goed, geniet van de foto's en tot de volgende keer.

  • 12 November 2012 - 07:37

    Sandra:

    Wat gezellig jullie pap op bezoek! Imponerende kerk maar ook imponerende jachten, tjonge jonge. Hebben ze daar geld teveel, misschien zoeken ze op zo'n boot nog naar een juf engels. Maar we zien je ook graag weer terug en als de melk de steelpan in moet dan give a ring and i make you a hottie chocolate, Xxx

  • 12 November 2012 - 15:20

    Janiek:

    Hi Bien,

    Wat een tof eiland zeg, super mooie foto's !
    Ik zie dat jullie een leuk jacht (-je) gehuurd hebben en de dag erna een ander.
    Ben je natuurlijk ook snel op uitgekeken, allebei met helicopterdek en bubbelbad, na al die champagnje ben je dat al gauw zat of nie ?

    Tot snel XXX

  • 13 November 2012 - 00:06

    Anna:

    He wat gezellig met je pap! En wat heerlijk dat je in dcember de kerst in NL gaat vieren. Malta ziet er niet slecht uit, en ik zie dat je een nieuwe hobby hebt: zeewaardige jachten!
    Wat is er zo anders aan het systeem ion Malta? Heb je wel genoeg lessen nu voor een aardig inkomen, of valt dat tegen? Na de kerst gaat het vast allemaal op rolletjes lopen!
    xxx

  • 13 November 2012 - 12:23

    Sandra Van Drongelen - Wessel:

    Hey Sabien, Superwereldreiziger geworden.
    Was op zoek naar oude klasgenootjes op facebook, maar kon jou niet vinden. Even Googelen heeft wel geholpen.

    Hopenlijk ken je me nog. Zoek me anders op via facebook, kunnen we even bijchatten.

    Groetjes San

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

MALTA

Ik ben verhuisd en wel naar Malta!!

Recente Reisverslagen:

11 November 2012

11-11-12.....

20 Oktober 2012

verassing

07 Oktober 2012

Gozo

27 September 2012

even tussendoor

16 September 2012

vismarkt
Sabine

Actief sinds 11 Juli 2006
Verslag gelezen: 511
Totaal aantal bezoekers 44060

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 23 Februari 2014

Hall in Tirol, Oostenrijk

28 Augustus 2012 - 30 September 2013

MALTA

02 Juli 2009 - 29 September 2009

Amerika

30 November -0001 - 29 Mei 2007

Mijn eerste reis

01 April 2002 - 01 September 2002

dat was Canada

28 November 2009 - 30 November -0001

PRAAG

Landen bezocht: