Gozo - Reisverslag uit Sliema, Malta van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu Gozo - Reisverslag uit Sliema, Malta van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

Gozo

Blijf op de hoogte en volg Sabine

07 Oktober 2012 | Malta, Sliema

Vandaag weer een heerlijke dag achter de rug. Ik ben samen met Santina en Mike naar Gozo gegaan. Daar hebben we eerst geluncht en zijn daarna met Johnny een stuk van het eiland gaan bekijken.
Het weer vandaag was super. Niet te warm, niet te koud. Helemaal goed. Foto's kun je hieronder zien!

• 08 Oktober 2012 - 11:14

Anna:

Niet verkeerd daar in Malta! Lekker hoor.
    xxx

• 08 Oktober 2012 - 15:54

Tante Marijke:

Oh Bien, wat ziet dat er goed uit!!! De Lucht hier nu ook wel , alleen de temperatuur niet. Alhoewel we de deur open hebben, dus niet mauwen.
    Straks naar Eline, 13 al weer, de tijd vliegt!

Liefs, ook van Frans

• 09 Oktober 2012 - 15:45

Sam:

Je zou er bijna jaloers van worden....! Maar dat gaan we niet doen he! Want hier is het gewoon heerlijk herfst weer, de bladeren vallen in al hun prachtige kleuren. Mijn ketel is gemaakt en de verwarming kan aan. Ik zeg kan aan, want is nog niet nodig. Nee hups met een extra trui zo naar buiten. Waar de vogels fluiten en er nog genoeg vertier is. Okay geen prehistorische bouwwerken maar wij hebben toevallig wel (zucht, uh, nou, eh, kreun, wacht natuurlijk) Ja Intermezzo, ha ha die is toevallig nog 3 weken open. Dat bedoel ik. Nee hoor Tilburg is the place to be! Xxx san