even tussendoor - Reisverslag uit Sliema, Malta van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu even tussendoor - Reisverslag uit Sliema, Malta van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

even tussendoor

Door: Bien69

Blijf op de hoogte en volg Sabine

27 September 2012 | Malta, Sliema

Niet dat ik veel te vertellen heb, maar na bijna 4 weken heb ik mijn fotocamera weer. En om dat te vieren ben ik vandaag lekker gaan wandelen en heb ik een paar foto's genomen. Je ziet ze bij dit verslag.
Het werk gaat goed. De tweede week zit er bijna op en ik vind het super. Ik heb leuke klassen, leuke studenten en ook de sfeer op de school is goed. Ik had mijn eeste kleine observatie. Ik werd geobserveerd voor zo'n 10 minuten en daarna hadden we een gesprek. Het was allemaal goed. Ze was erg tevreden over mij dus vooral zo doorgaan.
Morgen hebben we het lampuki festival. Het is de lokale vis. Erg lekker en helemaal niet duur.
Goed, sorry dat het maar een klein verslag is. Volgende keer meer.

  • 27 September 2012 - 21:44

    Aline:

    Hoi Bien
    Wat een kleurrijke foto's, het ziet er zo schoon uit, is dat overal zo? Lijkt me heerlijk om in zo'n stad te vertoeven. Fijn dat je eerste observatie goed was. enne... bedankt voor je kaart.
    werk ze en geniet ervan, lfs Aline

  • 28 September 2012 - 13:48

    Tante Marijke:

    Dat ziet er wel even gezelliger uit dan Tsjechie! Heerlijk dat weer.
    Hebben een rottige week achter de rug, Hans Bothe vrij plotseling overleden en gisteren begraven.
    We zijn er allemaal kapot van.

    Veel liefs,

    Tante Marijke

  • 29 September 2012 - 14:26

    Sandra:

    Ha schatteke,

    Ik begrijp dat je weer doorgelicht bent, niks gevonden...!
    Mooi! Hier alles picobello. Herfst is gekomen zo ook de pepernoten.
    Zit in twee prachtige projecten, vertel ik nog. Vanavond feestje in 013.
    Het is weekend en ik ben heerlijk aan het chillen. Zetumop daar, dikke

    Kus san

  • 30 September 2012 - 06:37

    Anna:

    Lieve Bien,

    Het ziet er werkelijk heerlijk uit op de foto's! En wat heerlijk dat je nu zo'n lekkere werkplek hebt, en dan nog zo'n positieve beoordeling: kan niet stuk!!

    Heb zelf ook net een nieuwe baan: lecturer Engels aan de Universriteit van Salatiga, voor 1 dag per week. Prima.

    Kus! anna en mannen

  • 30 September 2012 - 06:37

    Anna:

    Lieve Bien,

    Het ziet er werkelijk heerlijk uit op de foto's! En wat heerlijk dat je nu zo'n lekkere werkplek hebt, en dan nog zo'n positieve beoordeling: kan niet stuk!!

    Heb zelf ook net een nieuwe baan: lecturer Engels aan de Universriteit van Salatiga, voor 1 dag per week. Prima.

    Kus! anna en mannen

  • 30 September 2012 - 12:02

    Desiree:

    Hey Sabientje, wat fijn om je positieve verhalen te horen en wat een mooie foto's. Ik herken het direct :-) Geniet van alles wat je daar nog gaat beleven en werk met zin!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

MALTA

Ik ben verhuisd en wel naar Malta!!

Recente Reisverslagen:

11 November 2012

11-11-12.....

20 Oktober 2012

verassing

07 Oktober 2012

Gozo

27 September 2012

even tussendoor

16 September 2012

vismarkt
Sabine

Actief sinds 11 Juli 2006
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 44053

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 23 Februari 2014

Hall in Tirol, Oostenrijk

28 Augustus 2012 - 30 September 2013

MALTA

02 Juli 2009 - 29 September 2009

Amerika

30 November -0001 - 29 Mei 2007

Mijn eerste reis

01 April 2002 - 01 September 2002

dat was Canada

28 November 2009 - 30 November -0001

PRAAG

Landen bezocht: